2015. augusztus 31., hétfő

# 39 Kritika: Light

Blog linkje
Kinézet:

A fejléc nagyon érdekes, de mégis tetszik. Az egyetlen dolog, amin a fejléccel kapcsolatban változtatnék az Harry png képe, egy másikra cserélném, ami illik is a hozzá való háttérhez és jobban tükrözné a főszereplő srác bunkó imidzsét, ahogy leírtad a prológusban.

Összegzés:

A fülszöveg felkeltette az érdeklődésem, kíváncsian fogtam bele a történet olvasásába. ( előtte még nem olvastam hasonló stílusú blogokat)
Nagyon tetszik ahogyan fogalmazol, néhány helyen túlbonyolítottad a helyzetet, például Virginia és Robert helyzete, Emma túl könnyen megbocsátott Robertnek, a kapcsolatuk számomra olyan se veled, se nélküled volt számomra. Néhány résznél Harryt felrúgtam volna, olyan bunkó volt, beleéltem magam a részekbe, mintha én is ott lennék, mint egy külső szereplő. Amibe beletudnák kötni, az a következő évadot illeti. Az én véleményem szerint folytathatnád úgy a történetet, ahogy most van, van olyan blogger, aki 50-80 részeket ír, de mégse kezd bele új évadba, hanem folytassa úgy, ahogy elkezdte. :) Ez csak az én véleményem, a történet sorsa pedig a tiéd. :D 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése