2015. szeptember 5., szombat

Interjú Brynn Hastings bloggerinával


Sziasztok! Tudom, hogy kések, mint mindenkinek, nekem is megkezdődött az új suli és a blogverseny utolsó felének eredményhirdetésével is kések, minden hétköznap korán kelek, hogy elérjem a buszt, suli után pedig fáradtan jövök haza. Tudom, hogy mit gondoltok, "ez a te problémád, szokj hozzá, old meg" meg hasonlók, öt éves szakra (hotelakadémiára) jelentkeztem, ahol majd sokat kell tanulni és kevesebb időm fog jutni az írásra. :/ Hétvégénként vagy a szabadidőmben folytatni fogom az írást, köszönöm azoknak akik megértenek. :) 

A mai interjú következő kiválasztott embere, nem más, mint  Brynn Hastings, a Segítek, akár akarod, akár nem blog írója és a legjobb 5SOS fanfiction kategória első helyezettje. 
Blogját ITT érhetitek el.

1.Mióta írsz és honnan jött a blogod ötlete? :)
- Egészen kiskorom óta, de komolyabban csak 2014. elején kezdtem el, a bloggeren. Nem ezzel a névvel, és saját történettel indítottam, bár fogalmam sincs, mennyire volt sablonos. Hmm... Éppen ingáztam Sopron és Bécs között, amikor elkezdtem gondolkodni. Tudtam, hogy a lány lelkileg nem lesz a toppon, és így fokozatosan aköré építettem a sztorit.

2.Voltak/vannak olyan személyek akik biztattak,ösztönöztek téged arra, hogy belevágj az írásba?
- Amikor azt a blogot kezdtem, nem volt. Sosem beszéltem róla senkinek, de most már vannak volt szerkesztőtársaim, osztálytársaim (akik szintén csak voltak), akiknek elküldtem, és véleményezték. A lány tesóm a legelső blogomról is tudott, de neki nem adtam linket. Anyukámnak is meséltem róla, meg, hogy miféle terveim vannak, és támogat. Talán, ha nagyon jó leszek, és lesz egy ütős sztorim, akkor megpróbáljuk kiadatni.

3.Miért Lukeot választottad történeted főszereplőjének a srácok közül?
- Mindegyik sráccal akartam/akarok történetet. Legelőször Calum- mal próbálkoztam, de szüneteltetem, és miután vége a Segíteknek, újraírom. Egyébként, jó kérdés. Ehhez nem tudtam volna a többieket elképzelni, ahogy Calum- éhoz sem például Mikey- t. Természetesen nem ismerem a srácokat, csak annyira, mint bárki más fan, aki nem találkozott velük, de lelki szemeim előtt egy olyan csapat áll, akikre mindig is fel fogok nézni. Ezzel annyit akartam, hogy ők a példaképeim.

4.Mennyire fogadod meg a blogodat ért kritikákat?
- Igyekszem minden hibát javítani, és nagyon örülök, ha valaki megjegyzésben ír egy kicsit a blogról. Ha én rendeltem, vagy ajándékba kapok, ugyanez a helyzet. Nagyon hálás vagyok azoknak, akik időt áldoznak rám, és a blogomra.

5.Miért egy sztriptízbárt választottál helyszínnek?
- Mert szerintem "különleges". Beleestem már abba a hibába, hogy írtam olyan fanficet, ami tele volt sablonnal, így most megpróbáltam olyat létrehozni, amit még nem láttak. A visszajelzések alapján, jó úton haladok a cél felé.

6.Több szereplő szemszögéből is lesz majd rész vagy csak Brynn és Luke párost szeretnéd a középpontba helyezni?
- Szemszög más nem lesz. Az első évadban mindenképpen csak ketten szerepelnek, viszont a másodikra nem tudok biztos választ adni. Mindkettő fél szemszögére szükség lenne, de Luke- é unalmas lenne a turné miatt, de ha csak Brynn látószöge lenne, ugyanígy járnék, mert alig tudnék valamit kitalálni hozzá. Szóval, majd meglátjuk. :)


7.Blogger tevékenységeid alatt mennyire akadtak kezdeti nehézségek?
- Természetesen, mint minden bloggernek, nekem is meg kellett ismernem az időhiányt, meg hasonlókat, de abbahagyni sosem akartam. Remélem nem kerül sor idő előtti bezárásra, vagy szünetre, bár emiatt nem nagyon kell aggódnom, mert előre meg vannak írva a fejezetek. A második évad készülőben. :) Egyébként általában inkább a fejezetek hosszúságával van problémám. Nagyon rövidre lettek megírva, és miután kiegészítem (ahol tudom), utána sem vagyok megelégedve vele.

8.Írás közben legtöbbször milyen dalokat hallgatsz? :)
- Hát... A blog elején csak a 5SOS- től mentek a számok, később pedig a 1D- től is. Sok fejezet, amit nem raktam ki, a My Chemical Romance - Black Parade (49 perces) zenéjének köszönheti létrejöttét. Mostanság még nagyon menő nekem a 1D új száma, a Drag Me Down... És általában ezek mennek felváltva. :D

9.Mennyire vagy megelégedve az eddigi írói teljesítményeddel?
- Álmomban sem gondoltam volna, hogy 11. fejezet után már 10 feliratkozóm lesz! Nagy öröm számomra, még akkor is, ha a családomtól (aki tud erről a blogos függőségemről) nem kapok olyan visszajelzést, amilyet szeretnék, ha éppen elújságolom a fejleményeket. És az is nagyon jó, hogy az első versenyre, amire a bloggal jelentkeztem, megnyertem, (vagyis a kategóriát) mert ez is azt bizonyítja, hogy érdemes folytatnom.

10.Melyik szereplő szeszögéből szeretsz jobban írni?
- Ez egy rendkívül nehéz kérdés... Eleinte csak Luke- éból szerettem volna, de rájöttem, hogy az kevés lesz. Bizonyos fejezetek jobban néznek ki lány szemszögből, míg mások egy fiúéból, így mindig megpróbálom úgy tervezni, hogy az adott látószögre essen, és akkor könnyebb dolgom van. Persze ez nem mindig jön össze.

11.Szerinted mi tesz egy bloggert jó íróvá?
- Mindenképp olvasson sokat! Én például rengeteget olvasok, és azzal is fejlődök. Próbáljon abban a kategóriában, amiben ő is ír, és így akár egy kis ihletet is kaphat. A minimális egyezés, sablonosság elkerülhetetlen, tehát ne csüggedjen el! Ihletet meríteni nem szégyen, ezt tartsa szem előtt! A lényeg, hogy ne az egészet másolja le.

12. Szeretnél valamit üzenni az olvasóidnak és azoknak akik még nem olvasták a blogodat? Miért érdemes ellátogatni, beleolvasni a blogodba?
- Az olvasóimnak: Nem kell sokat várnotok, hamarosan 12. rész! :D
Akik nem az olvasóim: azért érdemes ellátogatni hozzánk, mert megtanít, hogy hogyan változhatsz meg, ha akarsz. Brynn a lelki fájdalmai miatt lett olyan, amilyen, és később (második évad) úgy szint. Azt is, hogy milyen az, amikor a másik boldogsága fontosabb a tiedénél, hogy hogyan szeretsz bele valakibe, akit az első perckor még a hátad közepére sem kívántál, hogy hogyan bízz meg a másikban, hogyan köttetnek igaz barátságok, és nem utolsó sorban: egy olyan történetet olvashatsz, amiből rájössz, hogy az élet nem gyerekjáték, de mégis vannak olyan pillanatok, amiért érdemes élni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése