2015. szeptember 21., hétfő

Interjú Lea bloggerinával :)

Lea bloggerina blogját ITT találjátok meg. :) Jó olvasást.

1. Mióta írsz és hányadik blogodnál tartasz? :)
-2015. június 11-én kezdtem. Életem első blogja.

2. Miért Ronaldot választottad a történet egy  főszereplőjénekl?
-Cristiano Ronaldo 2003 óta az egyik kedvenc focistám, így jött az ötlet, hogy róla kellene megírnom életem első fanfic-ét.

3. Mikor csöppentél bele a foci világába? Mióta szereted? :)
-Születésem pillanatától, sőt, viccesen azt szoktam mondani: már anyukám hasában meccsekre jártam. J Jelenleg is nagy rajongója vagyok a futballnak – mérges is vagyok, ha egyéb elfoglaltságok miatt, a kedvenc csapataim meccsét nem láthatom (hiába veszem fel, nézem vissza, úgy már nem az igazi) J

4. Sorold fel a top 3 kedvenc játékosodat!
-Ronaldo; Messi; Totti

5. Az írói álneved Lea és a főszereplő nőé is. Miért pont ezt a nevet választottad?
-Ez egy jó kérdés. Szerettem volna egy olyan nevet találni, ami lehet spanyol, de akár magyar is, valamint olyant, ami kellően rövid és nem becézhető, vagy csak nehezen/hosszabban. Maga a név pedig a tavalyi portugáliai nyaralásom során tetszett meg.

6. A kinzet a saját ízlésed szerint lett elkészítve vagy a designerre bíztad?
-Teljes mértékben közös ízlésen alapszik. A színeket átbeszéltük, hogy nekem mi tetszene, valamint a fejlécen található képeket. Kezdetben nem ilyen lett volna a fejléc, de Catalina az ízlésem szerint megcsinálta ezt a szépséget, tehát összességében én voltam az alapok megadója, ő pedig a tudását és kreativitását tette bele, amit innen is Köszönök!

7. Más bloggerektől is szoksz olvasni? Ha igen, sorolj fel párat!
-Igen, ahogy időm engedi, ami mostanában sajnos nem igen jön össze, ezért is hanyagolom a saját oldalamat is. L Szeretem Catalina Sánchez, Adriana Solis, és Noemi Soler és Doresz írásait.

8. Fejezd be a mondatot: Egy író attól lesz jó, mert...
-Szívvel és lélekkel adja ki magából a gondolatait.

9. Miért az ovónénis munkát adtad Lea-nak? :D
-Részben hasonlít a saját pályámhoz. Középiskolában tanítok. Amit mindenképpen szerettem volna, hogy Lea és Cristiano, Junior által ismerjék meg egymást. Elsőre doktornőt gondoltam ki, aztán rájöttem, jobb, ha még kedvesebb foglalkozást választok neki.

10. A blogolás mellett mivel töltöd mindennapjaidat?
-Középiskolában dolgozok, valamint versenyszerűen táncolok.

11. Ha negatív kommentet kapsz/kapnál, hogy reagálod/nád le?
-Nagyon kezdő író vagyok, így negatívat még nem kaptam, de az élet más területéről tudom jól, a negatív előbbre tud vinni, mert az ember tudja, hogy min kell javítania. Az, ha valaki mindig csak jót kap, nem fog változtatni, mert ő maga is elhiszi, hogy úgy jó, ahogy van. Egy példát tudok mondani a negatívról: Nem olyan régen kaptam egy kritikát (egy megnyert verseny után), amit egyáltalán nem éreztem korrektnek. Teljesen azt lehetett érezni, hogy az olvasó a negyedik rész után már bele sem nézett a többibe. Nem tudtam elfogadni a kritikát és meg is írtam a szerzőjének, hogy érdekes, hogy más pont nem így látja a dolgokat… Persze onnantól én lettem a rossz és a gonosz, hogy örüljek neki, hogy egyáltalán foglalkozott a bloggal. Szóval mindent összevetve, vallom, hogy a negatív kritika is nagy segítség lehet, de csak akkor, ha valós alapokon nyugszik, így mindig azt vizsgálom meg először, hogy az illető csak írt valamit, mert jó érzés neki, hogy mást lehúzhat a véleményével, vagy valóban van benne igazság.

12. Mit tanácsolsz a többi bloggernek, bloggerinának? :)
-Merjenek önmaguk lenni. Ne azért írjanak, mert kényszert éreznek rá, hanem azért, mert jó érzéssel tölti el őket. Ne legyen rajtuk megfelelési kényszer az olvasók irányába, hiszen mindig lesznek olyan emberek, akiknek nem fog tetszeni az aktuális rész, vagy részlet. Ha mindenki azt írja, ami éppen a lelke legmélyebb bugyraiból jön elő, akkor nyert ügye van. Vallom, hogy minden történetből kiérezhető, hogy mennyi lelket tettünk az adott rész megírásába, így törekedjünk a tőlünk telhető maximumra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése