2015. június 11., csütörtök

#20 Kritika: Dates From Hell

Blog linkje
Kinézet:

A fejléc jól néz ki, bár kicsit túl lett szaggatva a jobb széle és a lányok körüli fehér részt le kellene szedni, nincs valami jól kivágva a png. A felirat betűtípusa nagyon szép, de a magyar cím, a "Pokoli randevúk" utolsó előtti betűje beleolvad a fehér háttérbe, ezeket leszámítva nagyon jól sikerült megszerkeszteni a fejlécet, nálam sokkal jobban szerkesztesz. :) A háttér is illik hozzá, a feliratkozók modult feljebb kellene rakni és a blog szélességén is lehetne változtatni, hogy ne kelljen az olvasónak majdnem minden szavat külön sorba olvasnia. És egy chat ablak is kellene a blogba.

Összegzés:

Ez a blogod is nagyon tetszett, mint a másik, csak a sok szemszög olvasása közben kicsit összekeveredem. A kedvenc szereplőim Mimoza és Rayne lettek, izgulva vártam, hogy mi fog velük történni. Csalódtam Rayne-ben, mikor az "operációs " rész volt, pár mondatot ki is hagytam olvasás közben, kicsit psziho volt. Mellesleg este olvastam el a blogodat.

Mimoza és Rayne- nagyon kíváncsi vagyok, hogy a kapcsolatuk hogyan fog alakulni, nagyon szurkolok, hogy összejöjjenek

Nero- bátor,  pont ez fogott meg a karakterében

A többi karaktert nem nagyon kedveltem. Engem nem zavar hogy a két blogodba ugyanazt a karaktert használtad, mindkét más-más tulajdonságokkal rendelkezik. Még mindig jól fogalmazol, szeretem az írásaidat. :) Remélem hamar jön az új rész, fél óra alatt kivégeztem a fent lévőket. + egy új feliratkozót is szereztél.


1 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen :) örülök, hogy feliratkoztál és, hogy a pár negatív dolog ellenére is megkedvelted a történetet :)

    VálaszTörlés