2015. március 9., hétfő

#1 Kritika: Átkozott vér- Cursed blood

Blog link
Kinézet:

Azta. :O Ennyi volt az elő reakcióm mikor megláttam a blogodat. Látom saját készítésű az egész blog. Elismerés. :) A fejléc nagyo szép, látszik, hogy sokat foglalkoztál vele, bár a lányba belemosott kastély egyik része (ha jól látom) kicsit fura számomra.


Fullszöveg:

Kate élete megváltozott, amikor elveszítette az édesanyját. Unalmas mindennapok, unalmas munkahely, mondhatni átlagos az élete. Ám, amikor a főnöke előlépteti,és a vezérigazgató titkárnője lesz, elszabadul a pokol. Felfedezi azt, amit eddig is látott, de nem hitt sosem szemének és kiderül, az az élet, amit ezidáig élt hazugság volt! Egy új élet, egy más világ! És egy hatalmas teher, amit viselnie kell, még akkor is, ha az élete múlik rajta!

Ha tetszett a Borostyán égbolt, ezért meg fogsz őrülni!

Olvastam  a Borostyán égboltot, az első évad még tetszett, a másodiknak is nekivágtam, de az már kevésbé volt a kedvencem és abbahagytam az olvasását. A leírás alapján, egy nem sablonos bloggal állok szembe. Lehet végül ez lesz a kedvencem.

Összegzés:

Jó a fogalmazás, de sokszor már kissé sokallom, hogy túlságosan is költőien akarod megfogalmazni. Sokszor a kevesebb több. Lucas egy picikét nekem Christian Grey-re, a Szürke 50 árnyalata egyik főszereplőjére hasonlít.  Lehet, hogy csak én vagyok ezzel így, nem is akkora gond. Amit furának találtam, az Kate viselkedése volt. Egyik pillanatban normális volt,  a másikban pedig mint egy beteg nő, aki most szabadult a diliházból.


Helyesírás:

Néhány elírt szót találtam, nagyjából rendben van minden.

Tanács:

A fejlécet egy picit meg kellene változtatni , mert ha jól tudom a történeted nem egy kastélyban játszódik. Folytasd az írást, ne csodálkozz majd ha az egyik történeted könyvben fog megjelenni. ;) Megvenném, további jó blogolást.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon de nagyon köszönöm szépen Viki, jobb kritikát nem is kaphattam volna, valós és nem bántó egy kicsit sem, remek munka! :)
    Igen, Lucas! Feltűnt már nekem is hogy tiszta Grey, ami tök poén, hiszen akkor kezdtem bele a sztoriba, mikor az írónő is, tehát nagyon egy rugóra járhat az agyunk :P
    A borostyán égboltról még annyit, hogy ha esetleg lesz időd nézz be oda is, mert történt azért ott is egy s más! A desig pedig lassan átalakításra lesz ítélve, és megfogadom a tanácsod mindenképp.
    Mégegyszer köszönöm a kritikát. továbbra is csak így! :)
    Amber,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én szeretem a Szürke 50 árnyalatát, tetszett, hogy a blogodban egy Christian Grey típusú ember is szerepel. :D
      A lesz időm, mindenképpen benézek a másik blogodra. :)
      Nincs mit.

      Törlés