2015. március 9., hétfő

#2 Kritika: The impossible

Blog linkje


Kinézet:

A háttér igaz, hogy szép, de a betűk nem nagyon látszódnak benne. A fejlécbe is belehetne kötni. Az angyal fiú és a lány túl homályos, lehetett volna a méretüket kisebbre venni. A lány, aki a macskát tartja ott az egyik szárnya benne van a lányban.


 A betűtípus viszont nagyon szép.


Fullszöveg:

Angyalok. Kiskoromban anya mindig róluk mesélt. Akkor jó volt elhinni, hogy léteznek és vigyáznak ránk, de már felnőttem, és tudom, hogy ez csak mese volt. Mégis, ha igaz lenne nem csak jó angyalok léteznének. Ott lenne a másik, a sötét oldal. A bukott angyalokkal, kik a menny és a pokol között lebegnek, a Földön. Vajon tényleg csak mese volt vagy létezhetnek? 

Az összefoglalót elolvasva egy nagyon érdekes történet elé nézünk. Engem nagyon kíváncsivá tett.


Összegzés:


 Tetszik az alap ötlet, de a kivitel sokszor nem a legjobb. Bővebben leírhatnád a cselekményeket, mert nem egyszer volt olyan rész, amit többször át kellett olvasnom, annyira kapkodva írtad. Ha egyszer-kétszer előfordul, még nem baj, de egy idő után idegesítővé válhat az olvasó számára. A másik hiányosság a szereplők érzelmei. Szerintem ez az egyik legfontosabb egy történetben, hogy közben azonosulni tudjunk a szereplőkkel. Ez nálam elmaradt.


Helyesírás:

Sok a szóismétlés, az első részben 19 "de" szót véltem felfedezni, ha jól számoltam. Volt, hogy egy  mondatban vagy 2x is előfordult. Néhány vessző hiba, elírt szavak is voltak, de azokat kilehet javítani. (másold bele Wordbe)


Tanács:

A betűtípus színét változtasd meg, mert a lila szín nem valami nyerő, én jobban szeretek olyan blogokat olvasni, ahol a betűtípus színe fekete és nem más színű rikítós vagy nagyon halvány színű.

Az oldalsávba berakhatnád a feliratkozás modult, hogy amiknek tetszik a történet , azok nyomon tudhassák követni.

Ha nem tudod, hogy kell a feliratkozást berakni, leírom. :) Nagyon egyszerű.
Elrendezés----> Modul hozzáadása----> További modulok----> Rendszeres olvasók


További jó blogolást, remélem tudtam segíteni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése