2016. április 2., szombat

#56 Blogajánló: Austin story

Linkxx
Blog címe: Austin story
Író: Niki György
Kategória: Austin Mahone ff
Megírt részek száma: 31 rész

Részlet az első részből:
-Héé!!-ordítottam a srác után .-Azokat én láttam meg előbb, és az enyémek.
-Hogy mi van  ?-értetlenkedett a srác.
-Mondom , hogy azokat én láttam meg előbb és nekem jobban kellenek a gyűjteményembe.
-Hát sajnálom , de erről lekéstél-mondta flegmán a  gyerek.
-Te mindenkivel ennyire bunkó vagy  ? - kérdeztem kissé indulatosan , de nemek nagyon kelletek ezek a videó játékok.
-Általában nem , de veled kivételt teszek.-röhögött gúnyosan.

Részlet a 2. részből:
Ott ült az utolsó asztalnál , körülötte az egész suli. Mindenki az ő közelében akart lenni.
-„Csak most ne szúrjon ki! Csak most ne! Kérlek! Kérlek! ”-mormoltam.

Részlet a 3. részből:
-Mi van? –kérdezte Jack.-Rosszul vagy?
-Azt hiszem ,hogy valamit elfelejtetettek említeni. –mondtam kissé idegesen..-Csak egy ici-pici dolgot.
-Na és mi lenne az az ici-pici dolog?-kérdezte Alex.
-Az , hogy Austin is ide jár táncolni!-akadtam ki teljesen.

Remélem ezek a kis szösszenetek felkeltették érdeklődésedet, látogass el az írónő blogjára és olvasd el a teljes fejezeteket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése