2016. április 16., szombat

#65 Blogajánló: Disturbya (Harry Styles Fanfiction)



Blog címe: Disturbya
Író: Alexa Taylor
Kategória: krimi, thriller, Harry Styler ff, orvosos
Megírt részek száma: 11 rész

Ismertető:
Minden úgy kezdődött, mint miden átlagos nap a Four Seasons Anatomyn. A betegek jöttek - mentek, a dolgozók szintén. Soha nem volt megállás. Viszont minden megváltozott, mikor egy új doktor jött a sebészeti - sürgősségi osztályra. Göndör haja, smaragd zöld szemei, izmos alkata, sármos, ártatlan mosolya szinte az összes nővért, rezidenst s orvost levett a lábáról. Abigel azonban kivételnek számított. Ő valami különlegeset érzett a férfival kapcsolatban. Mondhatnánk úgy is, hogy nem találta "tisztának". Volt benne valami, ami nem hagyta nyugodni, különös érzés fogta el, mikor meglátta, mikor vele beszélt, a férfi rá mosolygott.

Abigel egyre jobban megutálta, mikor egy osztályra osztották be vele. Az elkövetkezendő időszakban folyamatosan tűntek el az Anatomy- ról a dolgozók. Csak nők. Mintha a férfiak akarnák átvenni az "uralmat". A végén már csak Abigel osztályán maradnak nők.

Vajon a fiatal doktornőnek sikerül megoldania az ügyet? Vagy ő lesz a következő áldozat?

A válasz mindenre meg van!

Részletek:
(prológus)

- Jó reggelt - szólaltam meg kissé rekedtesen, és az asztalához sétáltam. Kezet fogtunk. Barátságosan rám mosolygott, majd biccentett egyet. A vele szemben ülő férfira mutatott, aki a jobb oldalamon ült.
- Dr. Hill! Szeretném bemutatni az osztálya új, helyettesítő vezetőjét, Dr. Harry Styles-t! -
Helyettesítő? Az a csekélyke mosoly is lefagyott arcomról, helyette a meglepődés, s a harag kisebb foszlányai jelentek meg rajta. Miért kellene helyettesítő az osztályomra, ha ott vagyok én, mint főorvos?

(1. rész)
- Szóval mi is történt? - néztem rá kérdőn.
- Az a beteg, akit ma vittek volna haza, Mrs. Green, rohamot kapott - végül a kórterembe értünk, ahol már Dr. Styles is ott volt. Felkaptam az egyik sztetoszkópot, majd a beteghez léptem, aki mellett több asszisztens, és gyakornok volt.
- Mi okozta a rohamot? - kéredztem, miközben megvizsgáltam, a már - már a százat taposó idős hölgyet. Mrs. Green volt az úgynevezett legyőzhetetlen beteg az osztályon. Az utóbbi években rengetegszer itt járt, még is mosolyogva távozott.

(2. rész)
- Dr. Hill! Jönnie kell! Tragédia!  Meghalt! - hangja kétségbeesetten csengett, miközben hajába túrt.
- Ha Mrs.Green-re gondol, akkor kicsit elkésett - ballagtam be az irodámba a köpenyemért, amit magamra vettem. Már reggel volt, szóval a munkaidőm lejárt. De, talán egy eset még belefér.
- Nem, nem az idős asszonyra gondolok. Az egyik nővér! Korai vizitre indultam, de előtte egy kávéra beugrottam a nővérszobába, és ott feküdt, holtan  - vázolta a dolgokat, mire ajkamba haraptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése