2015. augusztus 31., hétfő

#44 Kritika: Borostyán égbolt

Blog linkje
Összegzés:

Gratulálok az első helyezésért! Nagyon megtetszett a blogod, az izgalom és a tehetség minden szavadból csak úgy ömlött. Eredeti történet, és nem bírtam betelni vele. Wilhelmina azonnal a kedvenc blogkaraktereim-es listám élére került. Ugyanígy voltam a többi szereplővel is. A történet azonnal beindul és csak száguld rengeteg érzést felébresztve az olvasóban. Egész nap képes volnék ömlengeni a blogodról, mert tényleg nagyon megnyerő. De ez fölösleges, mindketten tudjuk, hogy van tehetséged hozzá. Negatívat nem tudok felhozni, talán csak annyit, hogy picikét túl nagynak találtam a fejlécet, de ez semmit sem von le a sztorid minőségéből. A betűtípus színe lehetne fehér, hogy jobban kilehessen olvasni a szavakat, a zöld szín a háttérben elveszik és a fülszövegben is nehéz kiolvasni a szöveget. Köszönöm, hogy elolvashattam! És így végére újból gratulálok az első helyért!

2 megjegyzés:

  1. Drága Viki!
    ATYAÚRISTEN!
    Elképedtem, nem is kicsit, mikor beléptem és megláttam, hogy a blogom címe szerepel az oldaladon, mint első helyezett!
    Ez egyszerűen csodálatos és hatalmas örömmel tölt el, amit nem tudok szavakba önteni, mert túlontúl ömlengős lennék :)
    Nagyon de nagyon köszönöm szépen ezt a megtisztelő díjat és komolyan mondom, hogy pont ez a löket kellett most nekem!
    És én köszönöm, hogy elolvastad. * atyaég, mind a két és fél évadot?*
    Nagyon de nagyon sok puszi és ma- holnap válaszolok is a kérdésekre, ígérem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit. :D Volt, hogy már egy öt évados blogot 2-3 napig olvastam.

      Törlés