2016. február 13., szombat

Interjú NiSzi bloggerinával

NiSzi bloggerina blogjait ITT és ITT találjátok meg! :)

1.Honnan jött a blogjaid ötlete?
Az Ismeretlen Világsztárra, egy zene és egy blog is ihlette, így összeraktam a kettőt, a többi csak jött magától.

2. Melyiket szereted jobban írni? A Hidegvérű feketeséget vagy az Ismeretlen világsztárt? :)
Mind a kettőt nagyon szeretem írni, de az Ismeretlen Világsztár jobban a szívemhez nőtt. :)

3. Ki (volt) a kedvenc énekesed az 1D-ből?
Húú, nem tudom. Fogós kérdés. Zaynt a barna szemei miatt imádtam,imádom és igaz a legtöbb blogom rá alapul, mégis az összes többi fiú is ugyan annyira a kedvencem.

4. Melyik szereplődre szeretnél hasonlítani?
Mindkettő főszereplőm sok mindenben hasonlít rám, csak túl fokozom ezeket a dolgokat náluk. Serena merész, mint én csak sokkal jobban. Nina pedig cinikus, határozott, céltudatos, mint én csak jobban.

5. Mi ad ihletet?
Zene és a barátaimmal, osztálytársaimmal eltöltött idő.

6. Kaptál már negatív kritikát? Hogy élted meg?
Kaptam, persze, hogy kaptam. Párat kaptam, de sose tartottam fontosnak. Átgondoltam őket, hogy igazak vagy sem, ha igen akkor javítottam, amit tudtam. Ha nem voltak igazak, nem foglalkoztam velük, hiszen másoknak tetszik.

7. Kezdő íróként mik voltak a leggyakoribb hibáid?
Szóismétlés, helyesírási hibák. A design sem volt a legjobb. Szóval tipikus hibák voltak.

8. Miért kezdtél el írni?
Először anyukám miatt. Ő biztatott, hogy tegyem nyilvánossá, amit miután megtettem nem bántam meg. Végül már más miatt is. Nekem sokat segített nem egy blog, valami felé a nézőpontomat, vagy valamire felnyitotta a szememet. Amit jobban észrevettem, hogy a türelmem és cinizmus énem is javult, fokozódott. Így már emiatt (is) írok, hogy hátha én is segítek ezzel valaki.

9. Az 1D-n kívül van más kedvenc zenekarod?
5 Secondc of Summer, Three Days Grace, Little Mix, The Wanted, Ossian, COD, Halott Pénz, Hooligans  és hát igazából, nagyon sok van még. :D

10. Fejezd be a mondatot! :D Szeretek írni, mert...
Szeretek írni, mert kikapcsol, olyankor leírhatom minden problémám akár más szemszögből is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése