2015. október 24., szombat

+10 000 oldalmegjelenítés, #ismerjmegjobbanTag # Viki

Sziasztok! :) El se hiszem, hogy a blogunk elérte a +10 000 oldalmegjelenítést, nagyon köszönjük. Elkészítettem nektek az ismerj meg jobban nevezetű tag-et, fogadjátok sok szeretettel.
U.i.: Ha lenne még kérdésetek hozzám, írjatok kommentben és válaszolok rájuk. :) /lehet a bloggal vagy velem kapcsolatos/

1. Hány éves leszel öt év múlva? 21. :D

2. Szerinted akkor házas leszel? Nem, kicsit túl korai lenne. J

3. Milyen magas vagy? 172 cm, a bátyám mellett a második legmagasabb személy a családban J

4. Melyik filmet láttad utoljára? A Zafírkéket  című filmet láttam utoljára. J

5. Kit tárcsáztál utoljára?
Anyut.

6. Ki hívott téged utoljára? Tesóm, hogy milyen édességet hozzon nekem a Lidl-ből. :D

7. Kitől kaptál utoljára SMS-t? Az egyik barátnőmtől. J

8. Jobban szeretsz SMS-t írni, vagy telefonálni? Is-is.

9. Van háziállatod?
A tyúk annak számít? :D 


10. Mit csináltál tegnap éjfélkor? Blogokat olvastam.

11. A szüleid házasok/elváltak?
Házasok már sok-sok éve.

12. Mikor láttad utoljára anyudat? Ma.

13. Hova mentél utoljára?
Le a konyhába és fel a szobámba? :D

14. Mit szeretsz a télben? A sok ajándékot és a mézeskalácsot.

15. Mit szeretsz a nyárban?
Hogy akármikor ehetek fagyit a nagy melegben.

16. Mit szeretsz a tavaszban? A virágzó  fákat/ virágokat. J

17. Társaságkedvelő ember vagy?
Ez a társaságtól függ. 

18. Mit ettél utoljára?
Pizzát ebédre.

19. Melyik a kedvenc éttermed?
McDonald’s? :D

20. Melyik a kedvenc kávézód? Starbucks, évente 1x-2x jutok el oda,  sajnos Szlovákiában egy sincs.

21. Melyik a kedvenc teaházad?
Nem vagyok az a nagy teázós típus, szóval nincs kedvenc teaházam. J

22. Melyik a kedvenc desszerted?
A tiramisut és a gyümölcsös sütiket szeretem legjobban.

23. Melyik a kedvenc levesed? A régi, jó öreg húsleves. :D

24. Szereted a kávét?
Ki nem?

25. Naponta mennyi vizet iszol?
1-2 litert.
 
26. Mit iszol reggelente?
Kávét vagy üdítőt.

27. Hason fekve alszol? Mindig más pozícióban. :D

28. Tudsz pókerezni?
2 éve vettünk egy pókerkészletet csak úgy, azóta nem használtuk. :D Egy nagyon kicsit snapszerezni tudok, ezen kívül fáraót, papucsot, römit szoktam játszani. (elnézést, ha valamelyiknek a nevét rosszul írtam le vagy más szót szoknak rá használni, felénk ezeket a játékokat így mondják)

29. Jártál valaha Kanadában?
Nem, de a juharszirup nagyon finom. J

30. Ismersz valakit, akinek ugyanakkor van a szülinapja, mint neked?

Igen. J

31. Szeretnél gyerekeket? Igen. J Egy fiút vagy egy lányt.

32. Beszélsz idegen nyelveket? Anyanyelvem a magyar, de mivel Szlovákiában élek, a szlovák nyelvet is beszélem, ha a fővárosba megyünk, angolt csak akkor használom, ha Bécsbe vagy más helyre megyünk, a németet pedig most kezdtük tanulni középsuliba, mellette megszeretnék tanulni spanyolul. J

33. Voltál valaha kórházban? Sajnos voltam. :/

34. Tenger vagy medence? Inkább medence. J

35. Gyakran hordasz ékszereket? Igen, nagyon szeretek nyakláncokat és karkötőket hordani.

36. Melyik a kedvenc tévéműsorod? Inkább sorozatfüggő vagyok, tegnap kezdtem el nézni az Egyszer volt, hol nem volt-at.

37. Ki a legviccesebb ember, akit ismersz? Magamat mondhatom? :D

38. Plüssállatokkal alszol? Igeen. Nyáron  Erdélyben  voltunk kirándulni, ott beszereztem magamnak egy plüss farkast,  ami egyben egy kispárna, azóta azzal alszok. J

39. Milyen a mobilod csengőhangja? Mindig más. Most Calvin Harristől a  How Deep Is Your Love című dal.

40. Megvannak még a gyerekkori ruháid? Pár még megvan. :D Anyuék mindenképp megakarják őket tartani.

41. Milyen színű a fal a szobádban? Nemrég lett újrafestve, most lila és fehér.

42. Alvás közben be van zárva a szobád ajtaja? Kulcsra? :D Arra nincs.

43. Sokat flörtölsz?
Nem vagyok az a flörtölős típus. Ha valaki valamit akar tőlem, akkor ő tegye meg az első lépést, ne én.

44. Mibe mártogatod a chicken nuggetseket? Tartármártásba vagy ketchupba. J

45. Fel tudod tölteni benzinnel a kocsitokat?
Nem tudom, hogy hogy kell. Még nincs jogsim, majd akkor elég lesz tudnom. :D

46. Olvasol napilapokat?
 Legtöbbször a Bravo vagy Popcorn újságot olvasom, de a Képes Sportot is néha beszerzem. J

47. Szereted a Snoopy-t? Aranyos kutya. :D


48. Nézel valamilyen szappanoperát?

Marichuy? No. Agymenők? Yes.

49. Ha lenne rá lehetőséged, úsznál delfinekkel? Inkább vagy megetetném őket. J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése