2015. október 11., vasárnap

#51 Kritika : Ádam keresi Èvat




A blogot müködteti : BR Cat
A blog elèrhetősège : http://www.adamkeresievatcbr.blogspot.hu/

Mit ne mondjak, jól megleptèl. A címűnk Ádám keresi Èvát.
Bevallom, hogy úgy kezdtem el olvasni, hogy biztos egy full love stori lesz az egész. De egy kisebb '' csalodást '' okoztál nekem megdöbbenéssel füszerezve. A történet ténylegesen Ádámrol és Èváron szól, csak a XXI. században.
Az egyik föszereplönk Roxanne - aki történetesen Èva leszármazotja, csak mèg nincs tisztájába vele - az anyjával, kisöccsével és kishúgával él. Egyszer csak egy új diák èrkezik az iskolájukba , a vak Ian - Ádám útódja -. Roxanne-nak furcsa álmai vannak és sok  minden kiesik az emlékezetéből. Ian vakságát az apjának köszönheti, aki annak èl, hogy mindent megtegyen csakhogy Ádám ès Èva ne találjon egymásra. Ian-el ellentétben Roxanne nem  tudja, hogy kicsoda is valójában, s ezt tetőfokozza az is amikor az anyja váratlanul eltűnik és megjelenik az apja, aki közli vele, hogy az út szélén találtak rá ès senki se tud róla semmit. Ez ha mèg nem lenne elèg Roxanne-ra szemet vet a város egyik legveszélyesebb , mégis lehengerlő pasija.
Csakis jó dolgokat tudok elmondani a blogról. A cím, mint fent említettem telibe találja a történetet. A deszing elnyerte a tetszésemet, jól kidolgozott. A fejléc pedig tökéletesen tükrözi, a történetet - habár ezt, csak a vègèn vettem èszre -.
A részek terjedelme is megfelelő, se nem túl rövid, se nem túl hosszű. A mondatok szépen vannak fogalmazva és a szókincsed is bőnek bizonyul. Helyesírás hibákba is ritkán botlottam, és ez nagyon jó, mert az olvasot nem zavarja.
Ami megütötte a szemem az a kovetkező. Az egyik rész felé írtad, hogy változtatni fogod a nézőpontot, mert így sokkal jobban át tudjuk majd élni Ian, Roxanne, Noah és Amanda sorsát. Ès ezzel nincsen semmi baj, csakhogy ezt mèg a negyedik fejezetnèl olvastam ès azóta nem értem, hogy Noah mi akar lenni és, hogy Amanda mégis milyen főszerepet kap, hisz eddig alig szólalt meg ès, hogy vannak műkőrmei semmit se tudunk róla. De gondolom ezútán ez is ki fog derülni.
A másik dolog meg az, hogy a történet elejétől fogva azt hittem, hogy Roxanne apja velük él. Azt persze, hogy ez tévhit csak a vége fele tudtam, meg ami egy kissé összezavart, de ezt még ki tudod, javítani.
Nos, azt hiszem mindent elmondtam amit csak lehetett. A kisebb hibák ellenére ez az egyik legkreatívabb alapsztori amit csak olvastam és csak figyelmébe tudom ajánlani mindenkinek.
A további sok sikert a blogoláshoz. :)

Maddy voltam. Hamarosan jelentkezem a következő kritikával. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése