2015. december 12., szombat

#57 Kritika : Ismeretlen világsztár


A blogot müködteti : NiSzi

Amit először szeretnék tisztázni : Nem rajongok a One Direction-ért, szeretem (jó)pár dalaikat de ennyi. Ezért is mondom azt, hogy kellemesen megleptél :)
A legtöbb fanfiction csak arról szól, hogy van egy híres sztár, egy-két rész és már össze is jöttek, szeretlek meg minden egyéb. Természetesen tisztelet a kivételeknek, és akinek nem inge na vegye magára. 

A történetünkben egy 17 éves lány a főszereplő, Nina Weyble, alias Sisi King. A fiatal lány kettős életet él, már tizennégy éves korától szétválasztva a magánéletét a világsztáréval. A világsztár azonban maszkot és parókát visel annak érdekében, hogy senki ne ismerje fel. A lánynak zűrös élete volt és van hála apjának, a volt völegényének és rég nem látott bátyának köszönhetően, ámde a legjobb barátnőjének köszönhetően, aki nem más Eleanor Calder, megismerkedik a 1D-vel és az élete egy újabb fordulatot vesz.
Ezt persze még mesélhetném a kapcsolatoktól a babáig, majd a gyűrűig ami nem biztos, hogy az ujját fogja ékesíteni, de túl hosszú lenne és inkább ajánlanám az olvasásra. Röpke 33 rész van eddig, egy nap alatt simán befejezitek :D
Na szóval... Az elején éreztem amint ismét másodikos leszek és belecsöppenek Hannah Montana világába, de ez hamar megvátozott. Az alapötlet nagyon ötletes volt. nem voltak fárasztó, unalmas részek sem.Mindig tőreketél, hogy változatosságot hozz a sorok közé, amit annak köszönhetően vettem észre, hogy én is egy fanfiction bloggal bajlódom. Na de te nagyon jól végezted a munkádat. Helyesírási hiba is ritkán fordult elő és a fogalmazásod is jó, bár néhol voltak abban is egy kevéske hibák.
Amit észrevettem, hogy valahol még te magad is belekavarodtál a fiúkba, amit nem csodálok, mert sokszor én se tudtam, hogy most ki is az. De szerencsére  a hősszerelmes Zaynt és a mindig éhes Niallt mindig megjegyeztem.

Ami úgy igazán nem tetszett az az volt, hogy Nina/Sisi az elején amikor egy kisebb ámokfutást végzett a fiukkal, azaz egy ribanc lett. De természetesen hamar változtatott a stílusán és átváltott védelmező anyatigrisbe.
És meg is érkeztünk ahoz ami nagyon tetszett. Az egyik az amikor megtudtuk, hogy milyen jól feldolgozta a gyereke elvesztését, amikor kibékült Peter-el, és ahogy neveli a kis csöppséget, Sorát. Attól pedig eltekintve, hogy iszonyat hamar lett szülő, én nagyon szerettem, hogy még nem mondta el Zayn-nak, hogy igazából Sora az ő lánya is.

És térjünk rá a design-re is. Nekem nem tetszett egy az egybe ahogy van. A fejléc ugyan utal a történetre de lehetett volna más színvilág, más képek és jobban kidolgozni.
Ismeretlen világsztár... Jobb címet nem is kaphattál volna. Csillagos ötös címadásból.

Hát az hiszem mindent elmondtam amit csak akartam. A tovább jó blogolás. :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése