2015. szeptember 13., vasárnap

#24 Blogverseny: Segítek, akár akarod, akár nem

Linkxx
Cím: Segítek, akár akarod, akár nem
Író: Brynn Hastings
Kategória: 5SOS, Luke Hemmings, 

Megírt részek száma: 14

Fullszöveg:
Brynn Carrington:

" Kiskoromban, amikor még tényleg kicsi voltam, olyan trauma ért, amit sosem fogok tudni feldolgozni, ezért úgy döntöttem, élvezni fogom az élet minden percét. Anyám nyomdokaiba lépve elkezdtem dolgozni egy sztriptízbárban, ahova csak a gazdagok és híresek járnak. Egy napon azonban megváltozott minden... "

Luke Hemmings:

" Nem is tudom, miért mentem oda akkor. Mit vártam tőle, mit nem, nem tudom. Mindenkinek szüksége van segítségre valamikor és neki pont akkor volt. Csak sajnos túl makacs volt, hogy bárki is segíthessen neki... "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése