2015. szeptember 5., szombat

Interjú Dérlepke bloggerinával

A mai másik interjú alanyom Dérlepke bloggerina lett,blogját ITT tekinthetitek meg.




1. Mikor döntötted el, hogy írni szeretnél?
- Akkor találtam ki, hogy írni akarok, miután elolvastam az első blogot. Akkor teljesen megfelelt az ízlésemnek, és hűdeúristen dolognak tartottam. Ezért találtam ki, hogy blogolni akarok. Az első blogom, röviden és tömören fogalmazva katasztrofális volt. Párbeszédekből és cselekményleírásokból ált. Semmi több. Utána jött egy fokkal elfogadhatóbb blogom, és a Marveles előtt még volt egy, de félbemaradt.

2. Sok más blog téma is van, miért egy Marvel fanfinction mellett tetted le voksodat?
- Miért a Marvel? Mert... ez a Marvel  :D. Az utóbbi időben eléggé beszippantott engem a Marvel univerzum,  és egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne kezdjek egy ilyet. Vagyis előtört belőlem a fangirl.

3. Mióta kezdted követni a Marvel filmek, képregények világát? :)
-Hmm... ha jól emlékszem, akkor március-április környékén. Egy blogban olvastam róla, és mivel érdekesnek tartottam, megnéztem az MFU filmjeit. És az X-ment. És a sorozatokat most kezdtem.

4. Vannak kedvenc szereplőid?
-Kedvenceim? Még szép, több is van! Ott vannak az ikrek, Wanda és Pietro, Daredevil. Az X-menből Magneto, és a filmekben nem szereplő lánya Polaris, Tildie, aki szintén csak képregényes. A Fantasztikus Négyesből (szigorúan a 2005-ös) Viktor. Őket emelném ki a sok közül.

5. Mennyi időt vett igénybe a blog kinézetének megszerkesztése?
- A kinézetet nem én csináltam, hanem a Devianartról töltöttem le. Minden elismerésem ezért SzablonyJillé - mert azért kell némi tudás, hogy ilyet tudjon alkotni!


6. Szerinted egy résznek hány szóból kell állnia?
- Ez szubjektív. Én írni jobban szeretek rövidebb (kb 1000-1500szó) részeket,  meg általában olvasni is. Viszont ha utazok, és akkor szeretnék olvasni valamit, akkor valamilyen jó hosszút választok.

7. Egy rész megírása mennyi időt vesz igénybe nálad?
-Nálam a legtöbb dolog hangulatfüggő. Ha olyan kedvem van, akkor villámgyorsan írok, ha meg ilyen, akkor meg semmit sem.

8. Ha  egyik Marvel hős helyében lehetnél egy héitg, akkor kit választanál és miért? Csak egy embert választhatsz. :D
- Ismerem a legtöbb Marvel hőst és képességeit, ezért Vadócot választanám - az ereje az, hogy érintéssel el tudja venni mások erejét és képességeit. (Így egy embert választottam, de akár kipróbálhatom az összes erőt! :D )

9. Ha valami nem tetszik neked, akkor "ami a szívemen az a számon" típus vagy, vagy magadnak megtartod a véleményed?
- Általában finomabban közlöm, vagy megtartom magamnak. Nem szeretek így másokat megbántani.

10.Írás közben szoksz zenét hallgatni?
- Nem mindig, de ha igen, akkor Ocho Macho, Kowalski Meg A Vega, és pár válogatásom megy keverten.

11. Az íráson kívül mivel töltöd mindennapjaidat? :)
-Most ugye bejött a tanulás (hip hip hurrá), viszont emellett szeretek szerepjátékozni is a facebookon. Igaz, néha egy kicsit skrizo vagyok ott, de jó buli.

12. Így a végére, milyen bölcsességgel látnád el az olvasókat, bloggereket. :D
-Vigyázz, mennyit beszélsz velem! Annabethet és Hawkot már elárasztottam a hülyeségeimmel!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése