2015. szeptember 1., kedd

#46 Kritika: wedding planning

Blog linkje
Összegzés:

A kinézet nagyon tetszik, jól lett megtervezve, a fejlécnek van néhány része, ami nem tetszik, a fehér virágok és a lány valahogy nem illik bele a képbe. A részek nagyon tetszettek, előtte még nem olvastam ilyen esküvős féle történetet. Régóta elszerettem volna olvasni a blogodat, az egyik  csoportba láttam először, a fülszöveg felkeltette az érdeklődésemet, tervezte a részeket elolvasni, de mindig valami közbejött, el is mentettem valahova úgy, hogy még most se találnám meg.  Ivan karakterével még nem tudtam megbékélni, egy bunkó fajankó, mellette Agatha karaktere egyre szimpatikusabbá kezd válni. A fogalmazásod és az írásod nagyon tetszik, hidd el, egy nap sokra fogod vinni. :)

4 megjegyzés:

  1. Szia Viki! Köszönöm szépen a kritikádat!:) Nagyon jól estek a szavaid!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ne haragudj már meg, de ezt te kritikának nevezed? Hány percet szántál erre a blogra? A mondataidról nem is beszélve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Monos Anett!
      Nem ma kezdtem az írást, bevallom a kritika írásra nem sok időm jut, az új iskolára is koncentrálnom kell. Minden egyes blognál elolvasom az összes részt, ami fent van és röviden a dongolataimat megosztom a kritikákban. Nem 2-3 oldalasakat írok, mint a többi blog, a kritikakérőnek és nekem is sok időt venne igénybe a bejegyzés elolvasása/ írása. Azért nyitottam meg ezt a blogot, hogy megosszam gondolataimat, akár pozitív vagy negatív, elmondom az adott blogról, hogy min kellene változtatni, mitől lehetne jobb, nem teszek úgy mint néhány blog, hogy az írót elküldöm a francba és fejezze be az írást mert nem neki való. Mindenki fejlődik és fejlődhet. Nem tartom magam egy hú de nagy írónak, lassan 3 éve vagyok tagja a blogok világának, mindenki fejlődik az évek során.

      A mondataim lehet, hogy rövidek, összecsapottnak tűnnek a kritikák, de veszek arra a fáradságot, hogy leülök a gép elé és elkezdem olvasni ,megnyitom a bloggert és próbálok pár jó szót is szólni róluk.

      Törlés