2015. szeptember 17., csütörtök

Interjú Klau bloggerinával

Sziasztok! A mai kiválasztott Klau bloggerina, aki a legjobb kezdő író kategóriában a Gyűlölet vagy szerelem? című bloggal első helyezést ért el. :) Most az ő vele készített interjút olvashatjátok. 

1. Miért egy 1D-s blogot nyitottál? :)
Igazából egy hirtelen ötlet volt az egész. 1D-s blogokat olvastam abban az időszakban, ráadásul akkor lépett ki Zayn Malik a bandából és mindenki azt várta, hogy visszatérjen. Innen indult a történet. Mi lenne, ha visszatérne? Az általunk ismert igazságot beleszőttem az általam kitalált történetbe, és már indulhatott is a sztori!

2. Mennyire viselt meg, hogy Zayn kilépett a bandából?
Soha nem voltam nagy rajongó. Szeretem a zenéjüket, de nem ért hatalmas tragédiaként a kilépése. Hiányzik a csapatból, hiszen ők öten voltak egy egész, de engem momentán ez indított el a "blogger világba", mint ahogy már előbb is említettem.

3. Mesélj egy kicsit magadról.  Mit kell  tudni az írónőről? J
Fogós kérdés. Túl sok mindent nem, hiszen nem én vagyok a lényeg, hanem a fantáziám által megalkotott világ. A koromat nem árulom el, de szerintem egyike vagyok a legidősebb blogíróknak. Szeretek segíteni másoknak, nehezen viselem az igazságtalanságot. A környezetemben senki sem tudja, hogy blogolok. Szerintem ennyi elég is rólam.

4. Hány évadot tervezel írni?
Igazából egy évad volt a terv, de jelenleg már a másodikat írom. Szerintem nem lesz több, de ez még a jövő zenéje.

5. Miért Selena Gomezt választottad a fejlécre és Jennifert alakító személynek?
Róla sok kép található a neten, lehet közülük válogatni a fejezetekhez. A másik nagy indok, ami miatt őt választottam, hogy nem akartam egy tökéletes alakú lányt, hiszen a történet főszereplőjének sincs bomba alakja és valljuk be, Selena is, mikor milyen formában van, mint minden átlagos ember.

6. Voltál már a srácok valamelyik koncertjén?
Nem, de szerintem nem is lesz rá lehetőségem, sajnos.

7. Melyik zene illik legjobban a történetedhez?
One Direction - They don't know about us-t mondanám, bár maga a szöveg nem a történetről szól, inkább a hangulata az, ami illik a storyhoz, legalább is szerintem.

8.Ha valamelyik híresebb bloggerinával dolgozhatnál, kit választanál? J
Egyértelműen Des Tiny-t. Nekem Ő rengeteget segített, sok tanácsot kaptam már tőle, de ami a lényeg, imádom az írásait, de legfőképpen a személyiségét.

9. Érkeztek negatív kritikák? Ha igen, hogy érintettek téged?
Az első pipa, amit a borzalmashoz kaptam, na az földhöz vágott, az olvasóim kapartak össze utána, hiszen olyan szinten elbizonytalanodtam, hogy kérdéses volt, hogy folytatom-e. Majd jött egy kritika. Egy kritika, amit úgy írtak meg, hogy az első két fejezetet sem olvasták végig, és egy olyan szintű lehúzó kritika volt, hogy az elmondhatatlan. Ez egy fájó pont volt, amit meg is írtam a kritikus hölgynek, hogy egy kezdő írót így nem szólhat le az első pár fejezet alapján, vagy legalább olvasson bele a későbbiekbe. Belátta, hogy igazam van, írt egy másik véleményt, ami az egész sztori alapján készült, és itt már másabb hangvételű lett a dolog, hiszen elismerte ő is, hogy sokat fejlődtem.

10. Mi inspirál az írásban?
Igazából nincs konkrét dolog. Sokat lendítenek rajtam a kommentek, de alap járaton soha sem tudom, hogy mi fog történni egy adott részben. Leülök és írom, ami az eszembe jut.

+1 Miért nézzenek be a blogodra az emberek, mitől olyan különleges?
Úgy látom, hogy +1-nek tartogattad a legnehezebb kérdést. Én nem gondolnám, hogy annyira különleges a történetem, de az olvasóim véleményeire visszagondolva talán azért nézzetek be hozzám, mert sokak szerint jól áttudom adni az érzéseket, fordulatosak az események és mert "szeretem húzni az olvasók agyát".  Komolyra véve a dolgot viszont nem is kimondottan az 1D fanoknak, vagy Zayn Malik fanoknak ajánlanám a blogomat, hanem azoknak, akik szeretik az olyan történeteket, ahol sok a bonyodalom, van egy szerelmi szál és nem mellékesen egy testvérpár viszonya, akik felnőtt fejjel találkoznak először.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése