2016. január 1., péntek

#50 Blogajánló: Ismeretlen Világsztár

Linkxx
Cím: Ismeretlen Világsztár
Író: NiSzi
Kategória: One Directuon ff
Megírt részek száma: I. évad- 20 rész, II. évad- 16 rész

Fullszöveg:
Azt mondják az igazság a legjobb megoldás. De a dolgok változnak. Az igazság sokszor csak még nagyobb bajt hoz a fejünkre. Több éve hazudok és nem tudom miként mászhatnék már ki belőle. Az idő véges, és nekem az igazat kell mondanom. Az pedig, hogy ki marad mellettem és ki hagy cserben kérdéses. Remélem Ő megbocsát, hiszen neki ártottam a legtöbbet. Eltitkoltam előle mindent. Ez által kétségek közé álítottam és eltitkoltam tőle két olyan csodás ajándékot, amire egész életében vágyakozott. A hazugság sem mindig jó. De sokszor megment a gondoktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése