2016. január 4., hétfő

#53 Blogajánló: Hidegvérű Feketeség

Linkxx
Cím: Hidegvérű Feketeség
Író: NiSzi
Kategória: maffia, Zayn Malik ff
Megírt részek száma: 5


Prológus:

- Kapjátok már el, az istenit! Csak egy kislány! - ordít a férfi irodájából, de az egész hely tisztán hallotta, még azt is ahogyan valószínűleg az asztalra csap. Önelégült mosollyal arcomon sétálok továbbra is. Magassarkúm kopog a hideg padlón, szoknyám könnyedén lebeg körülöttem. Kezemben a sárga mappa, amibe most sem igen néztem még bele, csak csinálom a feladatom, amit kiadtak. Percekkel később egyenesen a főnök néz rám, aki az előbb még ordított az irodájába.
- Érdekes, hogy egy kislány ekkora felfordulásra képes. - nevetek egyenesen az arcába, némi gúnnyal. Nem válaszol csak rám szegi pisztolyát.
- Biztos jó döntés ez? Lelőni azt aki ilyen könnyen megszerez ennyi információt és még csak azt sem tudja, kinek vagy minek. - vonom fel minkét szemöldököm, de a gúnyos mosoly most is arcomon van. Pontosan egy magasságban van fegyvere a fejemmel és még így is kötekedem vele. Sokan mondták, hogy túl bátor vagyok. De legalább biztosan jól végzem a dolgom. Mindig csak hidegvérrel. A férfi ujja a ravaszon van, de elgondolkozik egy pillanatra, hogy tényleg lelőjön-e. Leengedi fegyverét ezzel egy időben én pedig gyomrába mérek egy rúgást. A fegyvert elvéve tőle magabiztosan megyek tovább a kijárat felé.
- Úgy fogod azt a fegyvert, mint aki használni is tudja. - nevet rám Eric a kocsijának dőlve, összefont karokkal.
- Tudom használni. - ejtek meg felé egy mosolyt, majd hátra fordulok kinyújtom karom és a tőlem pár méterre lévő férfi lábába eresztem a golyót. Igazság szerint nem tudom használni, de így első lövésnek tökéletes. És szerintem többet már nem is akarok lőni, nem tetszik.
- Ki vagy te? - suttogja a férfi felnézve a földről, ahova esett. Tudom, hogy amint kimondom nevemet elfogja majd az idegesség és ez így is történt.
- Serena Black.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése