2016. január 30., szombat

Interjú Ciara Coldman bloggerinával

Ciara Coldman bloggerina blogját ITT találjátok meg! :) 

1. Mi motivál téged az írásban?
Elsősorban a cél, miszerint egyszer én is olyan elismert író lehetek, mint Leiner Laura, vagy épp Lakatos Levi.

2. Honnan jött a történeted ötlete? Sikerült az elképzeléseid szerint megvalósítani?
Mr. és Mrs. Smith. <3

Az elképzeléseim egy részét sikerült tökéletesen megvalósítanom, főleg néhány jelenetet, ám nem mindig vagyok elégedett magammal. Tudom, hogy sokkal többre is képes lennék, de mégsem vagyok képes megalkotni egy tökéletes fejezetet.

3. A blog előző kinézete vagy a mostani tetszik jobban?
 Mindkettőben volt valami, ami megfogott. Az előző a színe miatt tetszett, a mostani az egyszerűsége és a letisztultsága miatt.

4. Robin és Leah kapcsolatát hogy tudnád egy mondatban leírni?
Őszintén, ez a kapcsolat olyan leírhatatlan. Szeretik - a későbbiekben -, mégis utálják egymást. Se veled, se nélküled kapcsolat - talán ez a megfelelő definíció. Ám mégsem a legpontosabb. Még mindig van valami plusz, valami ki nem mondható, le nem írható, ami ténylegesen meghatározza úgy kettejüket, mint magát a történetet is.

5. Mi a legfontosabb ok amiért írsz? :)
This is a therapy. Nem tudom, miért, vagy hogy mikor is alakult ki, de néhanapján azért írok, mert muszáj, mert csak így vagyok képes levezetni a bennem felgyülemlett feszültséget. Olyan, mint az alkoholistáknál a pia: csak ez képes arra, hogy lenyugtasson, és csak ez ad egy olyan intenzív érzést, ami miatt úgy érzem, jól vagyok.

6. Az álmaid közé tartozik, hogy kiadhass egy könyvet?
A legvadabb álmaimba. Ám, ha minden úgy jön össze, ahogyan szeretném, akkor ez az álom hamarosan valóra fog válni.

7. Milyen érzések futnak végig rajtad akkor mikor valaki le vagy fel iratkozik a blogodra ?
A feliratkozóknál ujjongok, majd kiugrok a bőrömből, és azonnal meg is lesem a nevét. Ilyenkor képedek el azon, hogy Ő, épp Ő iratkozott fel rám, akit annyira tisztelek és szeretek - volt rá példa, azt hiszem, épp annak a feliratkozónak örültem a legjobban. Persze mindenki másnak is, de az az érzés, amit ő okozott, teljesen meghatározta az aznapi életkedvemet.

A leiratkozónál picit elszontyolodok. Először is, eszembe jut az, hogy tényleg nem olyan tökéletes a történet, mint ahogyan néhányan mondják, és bizony van min javítanom - amire mostanság kevés időm van. Viszont nem tántorodok meg, ugyanolyan lelkesedéssel és buzgósággal veselkedek neki az új résznek, mint addig.

8. Mennyi időt szoksz az írásra fordítani?
 Rettenetesen keveset. Örülök a hétvégéknek, mert akkor nagyon rá tudok húzni az írásra, mert hát suliközben abszolút nincs időm írni.

9. A blogos kérdésektől eltérve, mesélj egy kicsit magadról! Mit kell rólad tudni?
 Két hónap múlva töltöm a tizenhatot, erdélyi származású vagyok, és reményeim szerint három és fél év múlva a debreceni egyetem hallgatója leszek. Irodalomra szeretnék menni, közben pedig ki is szeretnék adni egy-két könyvet. Rengeteg remek ötletem van, mindet meg szeretném valósítani, és a jövőmet is az írás képezi. Örülök, hogy megtaláltam ezt magammal, mert ezzel magamat is meg tudom találni. Mert hát, ez vagyok én. A lány, aki ír. Olvasni is szeretek, nemrég kezdtem neki a kritikák írásának, ami néha nehéz feladatnak bizonyul. Néptáncos vagyok már hét éve. Matek-infós vagyok, imádom a retardált, kissé faszparaszt osztálytársaimat, akikkel ugyan még csak fél éve vagyok összezárva, mégis szeretnek, és elfogadnak olyannak, amilyen vagyok.

10. Fejezd be a következő mondatot: Írás nélkül az életem...

Írás nélkül az életem üres lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése