2016. január 22., péntek

Interjú Japane LS. bloggerinával

Japane Ls. bloggerna blogját ITT találjátok meg! :) 

1. Mennyi időbe telt, míg elkészültél a blogod designjével?
- Igazából körülbelül egy hét volt, mert apránként dolgoztam vele. A munka igazi ideje pár óra lenne, de mindig csak egy kis időt tudtam rászánni.

2. Miért a Japane LS. álnevet választottad?
- A Japane őszintén szólva fogalmam sincs honnan jött. A lényege, hogy kitalált és (szerintem) jól hangzik. Az LS. a monogramomból ered.

3. Mióta blogolsz?
-Még, körülbelül 3-4 éve szereztem tudomást a bloggervilág létezéséről. Azóta barátkozom az egésszel. Az első blogom, amit tényleg komolyan gondolok, és számon tartok, az tavaly indult.

4. Milyen kategóriákban szeretsz leginkább írni?
- Igazság szerint leginkább blogmagazint szeretek írni. Történetek közül pedig, laza-vicces és/vagy romantikus történeteken szoktam agyalni.


5. Mi inspirál az írásban? :)
- Minden ami körülöttem zajlik. Szituációk, zenék, képek, hangulatok...

6. Voltál már abban a helyzetben, hogy felhagysz az írással? Vagy megfordult valaha a fejedben?
- Igen. De nem a most aktív blogjaim esetében, erre most még nem kerül sor. Több blogom is volt ezelőtt amit bezártam. Viszont arra még nem gondoltam, hogy bármilyen írással, blogon kívül felhagyjak, mert ez egy fontos hobbim.

7. Mennyire tudsz azonosulni a főszereplővel?
- Valamilyen szinten biztosan hasonlítok Gwenre, nyilván kicsit az én érzelmeim is benne vannak, de szerintem nem hasonlítunk és ez szándékos.

8. Hetente mennyi időt szánsz a blogod "gondozására"?
Mostanában igen keveset. Most fogok felvételizni és kicsit hanyagoltam az utóbbi időben a blogolást. Viszont az ideális szerintem az lenne, ha heti kétszer közzétennék bejegyzést és naponta csekkolnám a blogot. Ezen még javítanom kell...


9. Eltérve kicsit a bloggervilágtól, a sorozatkedvelők vagy inkább a filmnézők csoportjába tartozol? :)

Mindkettő és egyik sem. :) Kedvenc sorozatom a Pretty Little Liars. Ezen kívül nem sok sorozatot nézek rendszeresen, tehát nem vagyok nagy sorozat fan. Viszont nem járok gyakran moziba, és nem nézek olyan sok filmet. Szerintem az átlagnál kevesebb időt töltök ilyesmivel. Inkább olvasok vagy írok.

10. Fejezd be a mondatot: Köszönöm az olvasóimnak, hogy...

Köszönöm az olvasóimnak, hogy éreztetik velem, hogy nem értelmetlen amit csinálok. Ez éltet.



1 megjegyzés: