2016. január 24., vasárnap

#59 Kritika : Szerelmi játszma


A blogot müködteti : Merci
A blog elérhetősége : http://szerelmijatszma.blogspot.hu/

Molnár Kornélia élete szerelme, Ricsi halála után romokban hever. Félénk,már-már túlságosan is meg van riadva mindentől, tartózkodó. Pszichológushoz jár és a nővérével is rossz viszonyban van. 
A történet nagyon az elején van, így keveset tudni róla.
Nagyobbat nem is tévedhettem volna… Azt hittem, elég lesz mosolyognom meg bólogatnom, úgy csinálnom, mintha minden rendben lenne. Volt egy tervem. Meg akartam változni, új életet kezdeni a múltam nélkül, a fájdalom nélkül, valaki igazival, de ez nem olyan könnyű. A rossz dolgok Veled maradnak, követnek. Nem tudsz megszökni előlük, bármennyire is szeretnél. Csak azt teheted, hogy felkészülsz a jóra, hogy amikor az megtalál, megragadod, mert szükséged van rá. Szükségem van rá. Jobban, mint eddig bárkire, és nem számít, hogy hányszor fog megbántani, amíg mellettem van. Már ha képes leszek még több fájdalmat elviselni...- a blog fülszövegje.

A címre - ami ez esetben a Szerelmi játszma - sajnonem sokat tudtam kivenni belőle.  
A design szép, nagyon szép. Minden fontos dolog megtalálható oldalt. Ami a nagyobb fejtőrést okozta nekem az az volt, hogy miért vannak közvetlen színészek a borítón, ha a Szereplők menüpontban senkinek sem lehet felfedezni az arcát? A lány az oké, hogy a főszereplőt szimbolizálja de a fiút már nem tudtam hova rakni. Konkrétan három jelöltem is volt, hogy kit takarhat.
Rátérve a szereplőkre,  mindenkinek szép nevet adtál, kivéve. Kivéve Kornélia becenevét. Most komolyan kit hívnak úgy, hogy Korni? Egyértelműen hülye név, neked biztosan tetszik - máskülönben nem adtad volna ezt a nevet - de véleményem szerint ez nagyon elrontja az összképet.
A történet alapötlete jól ki van dolgozva, egy szerelmes lány élete a szerelme halála után, de valahogy engem mégse fogott meg annyira, ennek több oka az is, hogy eddig nagyon kevés a cselekménye. Viszont iszonyat jól írsz. A megfogalmazásod szinte hibátlan, nagyon jól le tudod írni az érzéseket, helyesírási hibák is ritkán bukkannak fel. 
Az a sanda gyanúm, hogy téged, Merci nagyon inspirál valami, valaki.
Ha így folytatod biztos vagyok benne, hogy nagyon szép kis kerek történet alakul majd ki.

Nos hát ehhez a bloghoz csak ennyi véleményem fűződött. A további jó blogolást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése