2015. július 15., szerda

# 30 Kritika: My Brother- Luke Hemmings

Blog linkje
Kinézet:

A fekete fehér fejléc nem igazán illik a színes háttérhez,  a háttér színét vagy a fejlécet kellene megváltoztatni, hogy passzoljon a háttérhez. A modulok sorrendjét meglehetne változtatni, az olvasóim és blogarchívumot feljebb lehetne rakni és a blogversenyes, cserék modult lejjebb.

Összegzés:

Még nem olvastam ehhez hasonló 5SOS-ről szóló blogot, mióta megnyílt, rendszeres olvasója vagyok. :) Nagyon tetszik ahogy írsz és, hogy megváltoztattad a részek hosszúságát, a vicces részeken jól szórakoztam, legjobban ennél a résznél :D :
"- Hmm, kíváncsi vagyok, ki volt a szerencsés, aki lehúzhatta rólad - vonta
fel az egyik szemöldökét kaján vigyorral arcán, két ujja között fogva fekete tangámat.
- Fogd be, és segíts pakolni- rivalltam rá, majd kikaptam a kezéből a csipkés darabot,
és betettem a fehérneműs fiókomba. Luke továbbra is perverz vigyorral a fején pakolt tovább. "
Várom a történeted folytatását mert elsősorban nagyon megtetszett és a szomorkás napjaimon is feltud dobni. :)

 


2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm a kritikát, nagyon jól esik olvasni, hogy néha-napján tudok humoros lenni, és tetszik a történet, köszönöm, hogy feliratkoztál! A kinézeten szerintem én is változtatni fogok, a modulokat már lehet most is megváltoztatom, a fejlécet sajnos nem nagyon tudom, mert a design/fejléc szerkesztők nagyon el vannak havazva... Köszönöm mégegyszer:)

    VálaszTörlés