2015. július 27., hétfő

# 33 Kritika: Be You

Blog linkje
Kinézet:

A háttér nem illik egyáltalán a "fejléchez", az írás háttere a világos zöld se illik oda, a kék betűszín se az igazi. A fejléc összecsapott, van rá rakva három png, amik nincsenek jól kivágva és ennyi. Plusz a felirat is *wtf* miért van kétszer? Nagyon nem tetszik a fejléc, se a kinézet.


Összegzés:

Nagyon igyekeztem, hogy valami jót találjak a blogodban, de ez nem jött össze. Talán csak annyi pozitívat tudnék mondani, hogy ilyet még nem olvastam... De ezt nem csak pozitív értelemben mondom... A történet hát borzalmas. Oké, nincs bajom a melegekkel, leszbikusokkal, de ez már sok(k). A csaj egy hisztis liba, aki a pénzéért kavar egy sráccal és híres akar lenni minden tehetség nélkül. Sissy számomra egy érthetetlen karakter, ahogy Kenny is. Már bocs, de ki az, aki azért menne dolgozni, hogy a barátnőjének adja a pénzt? Esetleg, ha nélkülözik, akkor max. És ezek még csak a karakterek... Kiderül a mássága és mindjárt meghívják Amerika egyik leghíresebb műsorába. Na persze! A városban mindenki erről beszél, oké, de ettől még nem kerülsz be! A párbeszédektől a fejemet vertem a billentyűzetbe, már annyira nem bírtam. Gyerekesek, nem életszerűek, idegesítőek... Még folytatnám a felsorolást, de már így is elég durva vagyok. És legvégül a fogalmazásod. Ne haragudj, ezzel nagyon kegyetlen leszek, de nem vagy egy író palánta. Kapkodsz, a részekben nagyrészt csak statisztikát vezetsz le, izgalmas történet zéró. Ennyivel jellemezném ezt a "blogot", szerintem már így is eleget mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése