2015. július 7., kedd

#22 Kritika: Locked out of heaven

Blog linkje
Kinézet:

A fejléc érdekes, nem lenne rossz, de a füst felhő felesleges és a lány lába félig meddig le van vágva.



A prológust olvasva kíváncsi lettem a blogodra, ugyanis szeretem a kissé mélyebbre ásó blogokat. Viszont mikor elkezdtem az olvasást sajnos csalódtam. A fogalmazásodon van még mit csiszolni. A szövegben nem egy 16 éves tinilányt véltem felfedezni,  akinek sok a gondja, sokkal inkább egy 12-13 éves unatkozó bloggert. Kérlek, ezt ne vedd sértésnek. Valamint a legelején azt írtad, hogy a lány próbálja értékelni az élet apró örömeit, de nem tűnik fel a szövegben. Épp az ellenkezőjét csinálja, 10 éves szintjén viselkedik, mikor elszalad a kórházból. Ott halt meg az apja, értem én, de milliárd másik embernek is, mégsem rohannak el. Másfelől ez nem is lehetséges csak úgy lelépni a kórházból. A párbeszédek katasztrófák. Erőltetettek, sablonosak. Mármint tény, hogy vannak felelőtlen szülők, de amit Sara anyja karakterének szántál, az szánalmas. Senki nem akarna egy fél perce megismert férfihoz költözi, még ha felelőtlen is, akkor sem. Másfelől, ha ilyen természetű, akkor nem akarná a lányát magával rángatni, sokkal inkább élni a saját világát, ahogy ő is mondta. Ezek és több száz indok miatt ez a történet valóságtalan és csak egy 12 éves gyerekes fantáziája az egész. Elnézést a kissé erős megfogalmazásért, de őszinte kritikát kértél. Nekem nem nyerte el a tetszésemet, de lehet, hogy másnak igen. Személytől függ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése