2015. július 15., szerda

# 31 Kritika: Second chance

Blog linkje
Kinézet:

A fejléc rendben van, a háttér is és a modulok, de a menünél a versenyeket még feljebb lehetne helyezni:

A könyvborítónak lehetne egy külön oldal, ha lementem a képet, hogy eltudjam olvasni ami rajta áll, akkor nagyon kicsi és homályos. 

Összegzés:

Majdnem minden mondatban nem raktál szóközt a vesszők és pontok után (prológuban és még néhány részben), ami még zavaró, hogy smileykat raksz a mondatokba. Mikor először kezdtem blogolni, én is abba a hibába estem mint te, mosolygós fejeket raktam bele mondataimba, mert jópofának tűntek.


 Amikor elkezdtem olvasnia  történetet, bevallom, nem fogott meg. Tipikus sablon sztori, rövid tőmondatokkal, már az elején le lehet vonni, hogy mi lesz a vége.
Próbálj rajta változtatni, kitörni a sablon történetek világából, több érdekességet, izgalmas, vicces részt belecsempészni és meglátod a blogod is látogatottabb lesz és az írásod is fejlődni fog.  :)






2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát!:) Annyit mondanék, hogy a versenyek, ha én megnyitom a blogot, a felső sorban jelenik meg...:c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet az én gépemmel van baj. :) Nincs mit.

      Törlés