2015. május 17., vasárnap

#11 Kritika: Shades of our life

Blog linkje
Kinézet:

A jobb oldalon lévő modullok jó elvannak rendezve, nem úgy mint egyes blogokon szok lenni, csak a fejezetek modul hiányzik. A könyvborítóban két dolog van amibe beletudnák kötni. Az első, hogy a közepe túl vastag, eddig amiket olvastam könyveket, egyiknek se volt az oldala 5cm-s. A másik dolog ugyanezen a részen van, a lány keze benne van a lila vonalban. Rátérnék a fejlécre, ami kevésbé tetszik, fel is sorolnám, hogy miért.


-A lány szája benne van a női (?) arcában, mintha megakarná enni álmában.
-A nő keze benne van a lány fejében.
-A felirat benne van a lányban.


Összegzés:


Nekem nagyon tetszik már az alapötlet is, nem tudom mások hogy vannak vele, de én még nem olvastam ilyesfajta történeteket. A prológust elolvasva a hideg rázott ki, elég félelmetesre sikeredett, illetve kicsit bonyolultra, de nekem nagyon elnyerte a tetszésemet.

 Az első részben észrevettem pár hibát, mint például: 

„-Kopj, bele Sandy!-szólt szigorúan. Kivettem a kezéből a poharat.” 
Nem inkább: - Köpj bele Sandy! - szólt szigorúan.
 A részben nagyon gyorsan haladnak az események, néha el is felejtem, mi is történt az előbb. (Pedig nem vagyok amnéziás! ) Az ilyesfajta apróbb hibákon kívül mást nem találtam, helyesírási hibákat sem találtam. Igazából nagyon tetszik a blog, igényesen, és szépen írsz, a fogalmazásod is nagyon jó! Sok sikert a továbbiakban!









2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát, telefonról írtam, csak utána javítottam ki az ékezeteket, amiket aláhúzott a word, azért lehetett a kopj :D
    A fejlécen én is észrevettem a feliraton kívül azokat a hibákat, de eddig nem szóltak miatta, tehát nem fáradoztam.
    :)
    Leona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :), nincs mit. Nálam is megeseik néha, hogy rosszul írok pár szavat és nem vagyok valami nagy fejléc szerkesztő. :D

      Törlés