2015. május 28., csütörtök

#17 Kritika: Könyvek szárnyán

Blog linkje
Kinézet:

Nem ártana a fejlécet megváltoztatni egy másikra, túl kicsi a blog szélességéhez képest és néhány kép túl homályos számomra. Az egy ami tetszik a fejlécen, az a felirat. A modulokat máshogy helyezném el, túlzsúfolt. A bal oldali részen a  Népszerű bejegyzések modult lejjebb raknám a Címkét fölé, az Írók, akiktől olvastam és a Kiadói sorozatokat felfele raknám.
A jobb fele: a Rendszeres olvasókast egyel feljebb és a Chatet lejjebb. Ami legalul van Blogarchívum, azt az egyik oldalmodulba, nem szeret egyik blogolvasó se legörgetni a blog aljára, csak azért, hogy megnézzék, hogy milyen bejegyzések vannak.

Összegzés:

Imádtam az írásod, jól fogalmazol, ami nagyon tetszett, hogy idéztél pár részt az adott könyvekből és nem kapkodtad el a véleményírásodat. Több mind a felét olvastam a könyveknek, amikről kifejtetted a véleményedet, szint úgy jött le, mintha a saját véleményemet olvastam volna. :) Legjobban  Marie Lu-tól a Legenda trilógiáról szóló véleményed tetszett, én is nagyon imádom azt a könyvet, csak kíváncsi lettem volna, hogy a jövőben pontosan mi történik June-nal és Day-el, kár, hogy az írónő csak három részesre tervezte a sorozatot.



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát :-) Az új fejléc már azelőtt folyamatban volt, hogy írtál volna az oldalról, mert nekem is ugyanezek a problémáim voltak vele. A modulok elrendezésére irányuló tanácsaid különösen hasznosak számomra, ugyanis ezzel sajnos hadilábon állok. Az, hogy tetszenek a bejegyzéseim zene füleimnek. Nagyon jó pozitív véleményt hallani egy tőlem független embertől. :-)

    VálaszTörlés