2015. május 13., szerda

#2 Blogajánló: Merjünk boldogok lenni, ez a legszebb bátorság.

Linkxx
Cím:  Merjünk boldogok lenni, ez a legszebb bátorság.
Író: Antonia Lixandru
Kategória: gimis, romantikus
Megírt részek száma: 10

Prológus:


Hát hol is kezdjem?
A nevem Gál Maja. Nagyon szeretek sportolni és énekelni is. Ebben vagyok tehetséges. 
Mivel befejeztem a nyolcadik osztályt meggyőztem a szüleimet, hogy költöztessenek másik suliba, mert itt egy barátom sem volt. Valamilyen októl fogva nem fogattak el így, ahogy vagyok. A szüleim beleegyeztek, mert csak a jót akarták nekem. Egy pesti gimibe jelentkeztem, ahová sikeresen fel is vettek. Nagyon örülők ennek.  Már alig várom, de vajon ott lesznek kedves emberek? Lesznek barátaim? Szeretni fognak? Jobb életem lesz? Annyi sok kérdésemre még nem tudom a választ, ami nagyon idegesit.
El is felejtettem mondani, hogy van 2 testvérem is. Egy lány és egy fiú. A lányt Minának hivják. Ő 12 éves. A fiút pedig Petinek. Ő 17 éves. Mindkettőjüket szeretem,de  mégis Petivel egyezek a legjobban. Vele mindig megtudom beszélni a problémáimat. Igazi jó testvér. Ő is abba a gimibe fog járni amibe én (Illetve ő már 2 éve oda jár). Még jó, mert nélküle szerintem megőrülnék.
Az anyukámat Andreának hívják. Ő a rendőrségnek a főnöke, amit apukámmal vezet. Apukámat Róbertnek hívják. Eléggé gazdagok vagyunk, de tudjuk mind, hogy nem a pénz a fontos, hanem az egészségünk.
ÁÁÁÁÁ már alig várom a holnapi napot.


Hogy miért ajánlom?

Egy kezdő író legelső története, ami nagyrészben a gimis szerelemről, barátokról szól. Akik szeretik a romantikus, történésekkel teli blogokat azok nézzen be. :) 



**A fejlécet én készítettem, lehet fikázni, nem vagyok valami jó szerkesztő.**




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése