2015. május 23., szombat

#15 Kritika: Keltazöld

Bloh linkje
Kinézet:

Még nem találkoztam ilyen egyedi kinézetű bloggal, egyszerű, de nagyszerű. Akárki akármit is mond, így tökéletes ahogy van. A feliratkozás modult feljebb raknám, hogy az olvasónak ne keljen nagyon legörgetni. Fentre még egy zenelejátszót eltudnák képzelni, úgy kellemesebb az olvasás. Tudom, hogy van a iPod oldalmenü, de ha valaki rámegy, akkor rögtön a youtubeot dobja ki és megint kereshetik az olvasók elő a blog linkjét. A borítót is nagyon imádom, eltudnák képzelni belőle egy filmet. :)

Összegzés:
Kérlek szépen miért kínzol engem ? Először a blog kinézete győzött meg arról , hogy egy jól megírt blognak fogok nekivágni. A sejtésem beigazololódott és nagyon megszerettem a történetet.
Még nem találkoztam ilyen  jól megfogalmazott bloggal, remekül írsz, beletudtam élni magam Skyler szerepébe, egyre izgalmassá vált. Részletesen leírod a dolgokat, ami jó és a részek hosszúsága is megfelelő.

A karakterek:

Skyler:  titokzatos, magátadó lány - beletudtam képzelni magam a helyzetébe, pont úgy képzeltem el, mint a képen látható lány

Path: szókimondó, vagány - egy blogba se találkoztam hasonló nevű blogszereplővel, ami jó, kedvelem az ilyesmi féle szereplőket egy történetben

Robin (és Tate)- komolyabb véleményem még nem alakult ki róluk, itt is sikerült szereplőket eltalálnod, nagyon jól néznek ki


U.i.: Nem tudom, hogy olvastad e M. Leightontól a Down to you (magyarul: Rajtad áll) című könyvét, de szeretném ajánlani, egy lányról és két ikertestvérről szól, mint a történeted esetében. Nagyon jól írsz, kíváncsi vagyok a folytatásra, fel is iratkoztam. :)




1 megjegyzés:

  1. Drága Viki!

    Köszönöm szépen, nagyon kellemes perceket szereztél nekem a kritikáddal!

    Ölel,
    Svea E.

    VálaszTörlés