2015. május 9., szombat

#9 Kritika: I'm Goddess

Blog linkje
Kinézet:

Az egész design nagyon szuper, ha nagyon kritikus akarok lenni, akkor csak egy valamibe tudok belekötni, az pedig az oldalfejlécben lévő "I'm" szó, szinte beleolvad a háttérbe. A trailer nagyon tetszik, nem tudom, hogy te készítetted vagy megkértél rá valakit, de igen jó. A szereplőknél a képek túl nagyok, lejjebb venném kicsit őket. Még nem láttam egy Marveles blogon se, hogy filmet lehet nézni, ötletes. :)

Összegzés:

Huh, nem is tudom, hogy hol is kezdjem. Kezdem is ott, hogy a történet engem nagyon megfogott, odavagyok a Marvel típusú blogokért, nagyon érdekes és egyben kreatívnak találom. A fogalmazásod nagyon jó, néhol előfordul egypár ici pici hiba, de az még nem a világ vége. A részek hosszúsága megfelelő, bár néhány helyen  túl költőien próbálod kifejezni magadat. Tetszik, hogy részleges leírást adsz a szereplőkről, úgysmint a szereplőkről.

+ Imádtam, a továbbiakban is fogom követni a történéseket és egy új feliratkozóval gazdagodtál. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm! ^^ A filmnézés most csak opcionális, mert a héten jelent meg, s így gondoltam elérhetőbb az olvasók számára (tekintettel az anyagiakra és a mozik távolságára). A képek azért lettek nagyok, hogy mellettük legyenek az információk. A trailert youtubeon találtam, mint fanmade előzetes. Köszönöm még egyszer a kritikát és a feliratkozást! ^^

    VálaszTörlés