2016. április 2., szombat

#55 Blogajánló: Barcelonai Álom

Linkxx
Blog címe: Barcelonai Álom
Író: Niki György
Kategória: focis
Helyszín: Spanyolország, Barcelona
Megírt részek száma: prológus+ 7 rész

Részlet a prológusból:
 Barcelona csodálatos hely. Imádok itt élni. De még is csak Brazília a szívem csücske , mivel az az én hazám. De sajnos a szegénység miatt elkellet hagynom. Nagyon szerettem ott élni. Imádtam  a karnevált, imádtam , hogy ott mindenki szereti a focit. Az emberek olyan lelkesen szurkoltak minden egyes világbajnokságon és más mérkőzéseken is. Öröm volt nézni. Ha volt esetleg olyan ember aki nem nagyon kedvelte a focit csak annyi kellett  ,hogy meglássa, hogy a drukkerek szível ,lélekkel és nagyon nagy örömmel szorítanak , szurkolnak és imádkoznak, hogy a csapatuk nyerjen. De az ilyen ember nagyon ritka volt. Imádtam ,hogy az embereket összehozza a foci szenvedélye.
Részlet az első részből:
 - Na mit szólsz? – kérdeztem.
- Ahogy előadtad az alapján elég szar lehetett . – húzta a száját.
- Mert az is volt.  Megkérlek, hogy ne szervez nekem több randit, rendben? – néztem kérlelően Sofíara.
- Rendben. Nem fogok. De van egy kis baj. – mondta kissé vélve.
- Úgy e nem ? Mond, hogy nem szerveztél mára is egy randit? –kérdeztem reménykedve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése