2016. április 13., szerda

#63 Blogajánló: Ez kész bolondokháza!

Ez kész bolondokháza!
Blog címe: Ez kész bolondokháza!
Író: PInes Hayley
Kategória: gimis
Megírt részek száma: bevezető+ 5 rész

Ismertető:
Brook egy isszonyatosan féltékeny, gyűlölködő lány, aki 3 éve epedezik Dylan után. Dylannek azonban van egy barátnője, Savannah akivel lassan másfél éve párt alkotnak és nagyon boldogok együtt. Brookban percről percre erősebben gyűlik a düh, a féltékenység és az utálat ami szépen lassan felemészti és egyre jobban kifordul önmagából és olyan dolgokat tesz amit ő maga se ért miért csinál.

Részletek:

(1. rész)

-És mi van ha összeházasodnak?!-kérdeztem kétségbesetten, mert ebbe még belegondolni is szörnyű volt
-Ki tudja...-bosszantott tovább Caroline
-De már mióta együtt vannak! Több mint egy éve, lassan már másfél...ajjj olyan idegesítő az a csaj! Hogy bírja ki mellette?! Szakítsanak már!

(2. rész)

A csaj megkérdezte tőlem, hogy van-e hajkefém, amire kapásból majdnem rávágtam, hogy nincs, aztán eszembe jutott valami ami még bevállhat. Gyorsan megtisztítottam az összes létező hajtól és mosolyogva nyujtottam át neki. Remélem hullik a haja!

(3. rész)

-Remek! Most vagy soha...Te örködj!-hadartam Carolinenak akinek fogalma se volt mire készülök.
-Mivan?! Mit akarsz csinálni?-kérdezte félve
-Csak menj és örködj, én meg addig szépen lefotózom Savannah telefonszámát-mondtam és közben már fel is kaptam Dylan mobilját és keresésbe kezdtem
-Mégis mit akarsz te Savannah számával?!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése