2016. április 19., kedd

#63 Kritika: Walhalla- Nem ismer lehetetlent

Üdv a fedélzeten! Egy újabb bejelentéssel érkeztem, csapatunk egy új kritikaíróval bővült. A következő kritikát tőle olvashatjátok. 

Kritika írója: Hope
A blog linkjexx
Kinézet:
A kinézet tetszik, bár szerintem jobb lenne, ha a háttér fekete lenne, mivel a fekete kicsit misztikusabb és fejléc nem olvadna annyira össze a háttérrel. A lány a fejlécen jobban látszódhatna, szinte elveszik a fejléc hátterében és a felirat sem az igazi. 

Összegzés:
Szóval a történet tetszik, kiváncsi vagyok a folytatásra. Választékosan és érhetően írsz, ami  megfogja az olvasót.  Nagyon tetszik, nincs túl bonyolítva, egy blogot azèrt nem szeretek olvasni, mert túlbonyolítsák és túl sok szereplő szerepelt benne, így nem tudtam ő kik ők. Kiváncsi vagyok hogy milyen képességei vannak
a lánynak. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése