2016. április 2., szombat

Interjú Alexandra Taylor bloggerinával

Az írónő blogja: http://harryesanne.blogspot.hu/

1. Miért döntöttél úgy, hogy blogot indítasz? 
- Körülbelül egy-két évvel ezelőtt, nyáron rengeteget olvastam, főkén blogokat. Kipattant egy ötlet a fejemből, amit jobbnak láttam, ha megosztok a nyilvánossággal

2. Hány blogod van eddig?
- Két blogot vezetek, és egy közöst

3. Mióta írsz?
- 2014.09.20.

4. Mit gondolsz a sablonos blogokról?
- Őszintén? Utálom a nyáltól csöpögős, sablonosabbnál sablonosabb sztorikat. Nem értem, miért van belőlük ennyi. Oké, sokan vannak így az 1D-s blogokat illetően, de még is. Még is van belőlük kivétel, ahogy a romantikus blogoknál is.

5. Miért Harryt választottad főszereplődül?
- Huha...Harry a kedvencem. Már a kisugárzása megfogott. Akkor ne is beszéljünk a szemeiről, az ajkairól, a hajáról és a lényéről.

6. Kedvenc 1D dalod?
- Hát...rengeteg kedvenc dalom van tőlük. De az első 4 kedvenc; Clouds, Midnight Memories, You&I, End of The Day

7. Mennyire viselt meg, hogy Zayn elhagyta az 1D-t és a banda is a végéhez közelít?
- Én igazándiból csalódtam Zayn-be, de ha az Ő szemszögéből nézzük a dolgokat, megértem, ha beleunt ebbe az egészbe.

8. Hány részesre tervezed a történetet?
- 100 részre saccoltam

9. Mennyire vagy megelégedve a teljesítményeddel?
- Mikor hogy. Van, mikor kissé korholom magamat, de van, mikor teljesen meg vagyok elégedve avval, amit kiadok a kezeim közül.

10. Fejezd be a mondatot: Az olvasóim...
- Az olvasóim csodálatosak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése