2016. április 17., vasárnap

Interjú Trixii bloggerinával

Trixii blogját itt találjátok: http://who-says-you-are-not-beautiful.blogspot.hu/

1. A Who says you’re not beautiful című blogod ötletét honna merítetted?

-Hát igazából tetszenek az ilyen "barátságból szerelem" történetek, és gondoltam miért ne irnék én is egyet? A barátnőim is elkezdtek biztatni és így kezdtem el ezt a történetet. :D

2. Nem érzed azt, hogy kissé összecsapott lett a történet? A események gyorsan történnek, kevés a fordulat, stb. 

-Igen tudom, hogy ez baj csak kevés időm volt rá. Ezért is hagytam most abba egy kicsit.

3. Miért pont a Teen Wolf-ban szerepelt színészek karakterét, kinézetét vetted kölcsön? Lehetséges, hogy egy Teen Wolf rajongóval állunk szemben?

-Nagyon imádom a Teen Wolfot és Lydia szerintem nagyon szép lány. Ő a kedvenc szereplőm és a sorozatbeli neve is nagyon tetszik, így lett a blogon is ez a neve. Az ikrek közül pedig az egyiket választottam, mert bennük ledig megfogott valami. Viszont Scottot is szeretem, ezért lett Scott a neve.

4. A történetben Lucy és Adam párost, hogy tudnád jellemezni?

-Lucy egy erős jellem, aki nagyon szereti a Lydiát. Adam is hasonlóan van Scottal. Ezáltal összeillenek szerintem nagyon. Kitartó a kapcsolatuk, szeretik egymást és bármit megtennének a barátaikért.

5. Ez előtt a történet előtt írtál már más blogot/ történetet?

-Igen írtam már előtte 3 blogot és meg itthon magamnak külön.

6. Ha negatív kritikát kapnál, mi lenne az első reakciód?
-Ha valaki negatív kritikát írna, nem oltanám persze le, mert nekem ez jó segítség lenne, hogy esetleg máskor ne kövessem el azt a hibát, amit ő észlelt a blogon.

7. Csak hobbinak tartod az írást vagy valami komolyabbnak?

-Szeretném komolyan venni de amíg nincs rá normálisan időm marad hobbinak.


8. A történet több helyszínen is játszódik, mi alapján választottad ki a helyeket?

- Igazából csak úgy jöttek a helyszínek. Görögországot emelném ki, mert imádom azt az országot. Sokszor voltam már ott és nem tudom megunni. Kívánom mindenkinek, hogy jusson el oda! :)

9. Mennyire tudtad magad beleélni a szereplők helyzetébe?

-Lydia helyzetébe nagyon bele tudom élni magam az apukája miatt. Ugyanis nekem se él már apukám. Ezáltal jobban kitudom fejezni az érzéseim.

10. Mik a terveid a jövőre nézve?

-Szeretnék az írással is foglalkozni ha lehetséges, de először is gimi után Budapestre akarok költözni a testvéremhez és egyetemre menni aztán majd, ahogy hozza a sors. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése