2016. április 10., vasárnap

#61 Blogajánló: Bloodzard’s secrets- Titok: Opál

Linkxx
Blog címe:  Bloodzard’s  secrets- Titok: Opál
Író: Kiki Shadowhunter
Kategória: fantasy
Megírt részek száma: 3

Fullszöveg:

Kétszáz éve...

A Rõõm dimenzióban járunk. Egy, a Miénkhez hasonló dimenziók közül egy kisebb eltéréssel: mindössze csak húsz bolygóból áll. Egyetlen Peanak nevezett csillagja van, ami köré csoportosulnak a bolygók.
Ezen a bolygón születtek a dimenziók egyik leghatalmasabb fizikai lényei, az Alakváltók. Első családok köreibe tartoztak a Bloodzardok. Nemes vér, magas intelligencia, hatalmas erő. Nem volt meglepő, hogy Uno Bloodzard lépett elsőként a dimenzió élére. Bevezette a Nagy Gyűlést, ahol a városok és bolygók képviselői vettek részt. Rájött, hogyan lehetnének az Alakváltók erősebbek, ezért más dimenziókba utazott, és rátalált a Kindajokra. A repülő szellemi lények lelkileg segítették az Alakváltókat, gyógyították őket. Egy másik dimenzióban a Fabilisekre talált rá. Ők keverék lények voltak, szellemileg is segítették az Alakváltókat, de fizikailag is társaságot nyújtottak, védték gazdájukat.
Generációkat váltották egymást, Rõõm egyre több másvilági lény költözött., mígnem egy nap jöttek a Pimedeusok. Szellemi lények, akik ezelőtt már négy dimenziót elpusztítottak, és most Peat vették célba. Egyenesen a dimenzió szívébe hatoltak. Az akkori uralkodó, Thea Bloodzard elbukott. Az Alakváltók nagy része elmenekült, sok család viszont fogságba esett, vagy maghalt ugyanúgy, mint a Bloodzardok. Vagy mégsem?

Részlet az első részből:

-Leila!-ordítottam rá. Húgom a meglepetéstől majdnem leesett a motorról, éppen az utolsó pillanatban fogta meg az előtte ülő vállát.
-Mi van Opál?-szállt le kérdően a motorról.
-Mégis hova mész?-fontam össze a kezem és vádlón néztem rá meg a motorra.
-Pontosan nem tudom. Először valamit kajálunk, aztán esetleg ki a pályára vagy a plázába...
-Oh, igen? És velem mi lesz?-kérdeztem egyre hisztérikusabban.
-Mi lenne? Ha tudtuk volna, hogy jönni akarsz hívunk, de te leszögezted még hét elején, hogy nem akarsz sehova jönni. És gondolom nem ilyen ruhába és hajjal akarsz jönni...

Részlet a második részből:

-Mire tegnap haza jöttem, aggódva Kyara miatt és nem találom sehol a kutyát, helyette csak egy papír fecnit, arra következtettem, hogy te gyógyítottad meg a kutyát, mert mikor felmentem és megpróbáltam benyitni hozzád morgást hallottam. Hogy csináltad?
-Ja, hát igen. Leila szívatott meg. Bekente a kutya hasát ketchuppal és beidomította Kyarat, hogy maradjon ott és nyüszítsen. Erről jut eszembe, hol van a tesóm?-tereltem a témát, mert nem szerettem hazudni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése