2016. április 3., vasárnap

Interjú Winnie Biersack bloggerinával

Az írónő blogját itt érhetitek el: http://yougivenmepurpose16.blogspot.hu/

1.  A blogod kinézete a saját elképzeléseid szerint lett megvalósítva vagy a design/ fejléc készítőjére bíztad a dolgot?
-Az egészet én csináltam. Nem szeretek másokat megkérni, ezért ki kértem pár ember véleményét, hogy mit gondol a munkáimról és úgy döntöttem egyedül csinálom meg.

2. Volt olyan ember, aki biztatott arra, hogy nekikezdj írni?
- Régebben nagyon sokat írtam. Mikor bejött ez az egész blogger dolog Magyarországra. Akkor még kis 11 éves csitriként írtam, barátnőmmel együtt. Szóval igazából csak újra kezdtem az írást.

3. Miért angol címet választottál a blogodnak?  smile hangulatjel
-Azért mert Justin Bieber szerepel benne, és már előre megfogalmazódott bennem hogy valami olyan cím lesz amiben benne lesz a cél szó, és hát ugye neki van egy ilyen című dala, és innen jött az egész.

4. A fullszövegben azt írtad,hogy Mildred 18 éves, de a 2. részben kiskorúnak tűntetted fel, aki nem lehet testvére gyámja. Hogy is van ez?  
-Hát ez úgy volt, hogy amikor kezdtem 18 évesnek írtam, de ahogy írtam és írtam az, az ötlet jött hogy Justin legyen a gyámja, de ugye ahhoz 18 alatt kell legyen, szóval az csak szimpla hiba, amit nem vettem észre, szóval köszönöm hogy szóltál. :)

5. Honnan merítesz ihletet? 
-Legtöbbször filmekből és zenékből, de fizikán pl. nagyon sok dolog eszembe jut (lol iskola)

6. Miért Justin Biebert választottad gyámnak?  
-Mostanában nagyon nagy megszállotja vagyok, és azt akartam hogy ő is benne legyen a blogba. Most lehet hogy a következő pár fejezetben kicsit egyszerűnek tűnnek majd a dolgok, de ígérem hogy nem csak egy szimpla JB fanfiction lesz.

7. Mióta boldogítod a blogvilágot?  
-Már említettem hogy korábban nagyon sok történetet írtam, de most Winnie néven március utolsó napja óta.

8. Előre ektervezed, hogy mik fognak történni a történetben vagy rögtönzöl? 
- Nem  , nincs előre eltervezve. Mindig lejegyzem ha eszembe jut valami, bárhol legyek. 

9. Az írás mellett mi szórakoztat? 
-Nagyon szeretek a barátaimmal lenni, és a nővéremmel. Emelett imádok zenét hallgatni, olvasni. Hobbiként pedig táncolok, de már nem komolyan.

10. Mik a céljaid a jövőre nézve?
Huh, hát most 10.-es vagyok ezért nagy dilemmába vagyok a jövőmmel.
A bloggal pdig az hogy addig fogom írni amíg engem is szórakoztat ez az egész.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése