2016. április 12., kedd

#62 Blogajánló: Miért ne segíthetnék?


Blog címe: Miért ne segíthetnék?
Író: dorka osváth
Kategória: fantasy 
Megírt részek száma: prológus+ 25 rész

Ismertető:
Spencer teljesen átlagos lánynak képzeli magát, és ez egészen addig így is marad, amíg meg nem jelenik a nagyapja, Lucas, aki közli a lánnyal, hogy ő egy démonvadász, és Spencert jelölte ki utódjául ebben a "szakmában". Spencer élete attól a pillanattól fenekestül felfordul. Katonai kiképzés, árulások, sötét titkok, óriási felelősség... És hogy mi lesz ennek az egésznek a vége? Sikerül megmenteni a világot Geraon, a sötét démonúr uralmától, vagy győz az örök éjszaka? Azt egyelőre még senki nem tudja...

Részletek a történetből:

(1. rész)

-          Cavedish kisasszony! Mennyi is lesz pontosan a végeredmény? – kérdezte Mr. Greg, amikor újfent a tábla felé fordultam. Épp meg akartam kérdezni, hogy milyen végeredményről beszél, hisz csak a van, meg b, amikor azonban a táblára pillantottam, szembetaláltam magam egy rémséges egyenlettel. Szuper! Tehát lemaradtam.
-          A végeredmény… öhm… uhh… izé – piszkálgattam a tollam végét. Aztán úgy gondoltam, nem égek akkorát, ha megpróbálok tippelni. – X=35? – próbálkoztam.

(2. rész)

-          Ön korábban Sparksville-ben élt, igaz? Esetleg nézzünk körül ott?
-          Igen. Ott éltem. De ilyen kard nem létezik – habogtam.
-          Köszönjük a teát, Mr. Cavedish. Elnézést a kellemetlenségért, bizonyára téves információ volt – mondták, majd távoztak. Sikerült egy pillantást vetnem a szemükre, és feltételezésem sajnos igaznak tűnt. A két férfi szeme szürke volt, mint a kéményekből kigomolygó füst. És nem volt pupillájuk. Füstdémonok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése