2016. április 2., szombat

Interjú Niki György bloggerinával

Niki blogjait itt találhatjátok: http://barcelonaialom.blogspot.hu/

1. Mennyire tartod fontosnak az írást ? Csak hobbiból blogolsz vagy teljesen komolyan veszed ? 
-Elsőnek csak hobbiként gondoltam a blogolásra, azután kezdtem egyre komolyabban venni. Szóval most már teljesen komolyan veszem az írást.       
               
2. Mikor csöppentél bele a bloggerek világába?  
-Hát talán úgy egy éve.    

3. A történeteid közül ha választanod kellene  a Austin story és a Barcelonai álom közül, melyiket választanád és miért?
-Jó kérdés. De nem hiszem, hogy tudnék választani. Ugyanis mindkettőt másért szeretem. Mindkettő másért áll közzel hozzám.                                  

4. Az olvasói visszajelzések alapján úgy érzed,hogy fejlődtél írás terén?
-Mindenképpen.    

5. Ha már kaptál negatív kritikát, esetleg tanácsot,  akkor megszoktad őket fogadni? 
-Ha úgy gondolom, hogy a rossz kritika megérdemelt és jogos, akkor megfogadom. És a tanácsokat is megszoktam fogadni.    

6. Szoktál könyveket olvasni? Ha igen, ki az az író/nő akire felnézel? 
-Természetesen szoktam. Hát Leiner Laura volt az, aki megszerettette velem az olvasást és lényegében miatta kezdtem írni. Szóval én ránézek fel, mint irónőre, na meg Kiera Cass -ra.                 

7. Egy kicsit térjünk rá a Barcelonai álom című blogodra. Mennyire vagy otthon a sportok világában?  Mint megtudtuk a Barcelona a kedvenc csapatod, mennyire követed a meccseket?
-Nem szoktam napi szinten játszani. De véleményem szerint eléggé otthon vagyok a sport világában.  Igen a Barcelona a kedvenc csapatom. És ha tehetem minden meccsüket megnézem. Ha pedig valamelyik meccsről véletlenül lemaradnék az eredményt mindenképpen megnézem, hogy mennyi lett.                                                                                   

8. A két blog szereplőit hogy tudnád leírni egy -egy mondatban ?
-Az Austin Story szereplői tinik, élik az életüket, csajoznak, pasiznak, na meg táncolnak. Viccesek és jó arcok. A Barcelonai Álom szereplői már nem éppen tinédzserek, talán komolyabbak  és mindegyikben felfedezhető a foci iránt érzett szeretetük.     

9. A foci mellett Austin rajongó is vagy?  Vagy csak azért választottad őt szereplődül, mert egy szimpatikus srácnak találtad? 
-A foci mellett nagyon - nagy Austin rajongó vagyok.

10. Mit üzennél a többi kezdő bloggernek/bloggerinának akik csak most kezdték el legelső történetüket, blogjukat?
- Azt, hogy soha ne hagyják abba az írást,  még akkor sem, ha nincsenek elsőre sok olvasójuk. Az elején nekem sem voltak sokan, de folytattam, nem hagytam abba és meglett az eredménye. Ha nincsenek is sokan az olvasóim, de vannak. És nagyon örülök nekik. Szóval azt üzenem, hogy ne essenek kétségbe, szeressenek írni, olvassanak sokat és soha ne adják fel. Szurkolok nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése