2016. április 18., hétfő

Interjú Raistlin bloggerinával

Blogját itt találjátok :) : http://bloody-romantic.blogspot.hu/

 1. Először is kezdenék egy Jézusmárjával. :D A te blogod az egyetlen, amit eddig láttam 1 millió oldalmegjelenítés felett. Mi a titkod? Hogy sikerült ezt összehoznod?

A blog 2010 novembere óta fut szünet nélkül folyamatosan; két év kellett, hogy a tízezer látogatót elérjem, de nem adtam fel. És most itt tartunk :D

2. Eddig összesen hány történetet írtál meg? *kérdem nagy szemekkel nézve a blogodat és leesett állal*

362 bejegyzésem van - novellák, cikkek, fejezet-frissítések, díjak és minden, ami belefér; 13 regény olvasható jelenleg a blogon, ebből 8 már befejezett.

3. Hogy történt ez az egész? Egy szép napon leültél a géped elé és unalmadban pötyögni kezdtél egy-egy történetet, mint a legtöbb író? Mesélj egy kicsit!  :D

Kölyökként azt vettem a fejembe, hogy költő leszek; 9 évesen kezdtem tollal írni regényeket különféle noteszokba, és 12 évesen publikáltam először a neten, elsőnek a Merengő égisze alatt, majd DeviantArton és LiveJournalon. Annyi történetem lett időközben, hogy átláthatatlannak éreztem az ottani rendszerrel, ezért saját blogot nyitottam, ahol én tudom rendszerezni és kategorizálni a sztorijaimat. Ezek a régi történetek már nem elérhetőek, és ismét: akkor a blogspot még üresen kongott. 

4. Az összes írásod közül melyiket neveznéd be egy versenyre?

Talán a Lord Lazarus a leginkább közönségbarát: egy háborús-szerelmes történetet mutat be két férfi közt, misztikus elemekkel, édes humorral és keserű szívfájdalommal. Az olvasóimat nagyon berántotta, és imádtam elmesélni nekik; az utolsó fejezetre félszáz komment érkezett. 

5. Melyik a kedvenc történted az egész blogban?

Mindig az foglalkoztat a legjobban, amivel aktuálisan dolgozom, vagy amit frissen fejeztem be - ez jelenleg a Mikor nem szörny a szörny? ami a Star Wars filmek történetét modernizálja egy generációs novella keretében; a szeretet számos formáját és elkerülhetetlen fájdalmát járja körbe, állandóan változik a múlt és a jelen, a szerkezete izgalmas kihívást jelentett, de úgy érzem, megérte.

6. Miért a bloody romantic nevet adtad a blogodnak?

Véresen romantikus történeteket írok, és viccesnek tartottam a szójátékot: brit angolban 'kicseszettül romantikus' a jelentése, és ugyanúgy hajlamos vagyok a búskomor, megrázó, horrorisztikus sztorikra, mint az átkozottul idilli, lélekmelengető történetekre. 

7. Melyik a top 3 Marvel filmed? 

Inkább húzok a DC felé, de a Winter Soldier nagyon, nagyon, (nagyon) tetszett, és az X-men: First Class-t is ide veszem.

8. Ha az egyik Marvel film forgatásán ott lehetnél, mi lenne az első dolgot amit véghezvinnél? :D

Szerintem megpróbálnám valahogyan becsempészni az olvasóimat :D

9. Gondolkodtál valaha azon, hogy a kezeid közül kiszeretnél adni egy könyvet?

Amióta az eszemet tudom, a fejemben van, de még mindig nem érzem késznek magam, bár ötleteim természetesen vannak - a blogon gyakorlok. 

10. Mit tanácsolsz a kezdő íróknak/ íróknak? Hogy lehetnek ők is olyan sikeresek, mint te?

Számomra az a legfontosabb, hogy a történetmesélés a kommunikáció egy formája legyen. Figyelek a hallgatóságomra, és szeretném szórakoztatni őket (akkor is, ha megríkatom vagy kiakasztom szegényeket éppen) - érdekel, milyen emberek. Aki az elismerésre és a pipákra hajt, az szerintem nem várhat tartós eredményre, viszont ha ügyelsz a közönségedre, akkor ott maradnak a következő történetre, és az azután következőre: 436 feliratkozóm van, a Facebook-csoport 222 tagot számlál, és a személyes találkozókon, amiket tartok, 30-50 csodás ember van átlagosan jelen, amiért nem tudok elég hálás lenni - mindig őrült jó velük találkozni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése